Recenze (732)
Projekt Modrá kniha (2019) (seriál)
Nemastné, neslané,místy až komické. Prostě zklamání a celé mě to přijde strašně low cost.
Apollo 18 (2011)
Perfektni a fungující prostředí pro FF, ale tomu filmu prostě chybí konec, nejaká pointa, odhlaení atd. takhle film prostě skončí s pocitem že to byla kravina :-(
Pyramida (2014)
Další ze serie srackodních hororoů co na mou chorou mysl fungoval. Žádná hodinová vata na začatku a výborný prostředí. Občas se postavy chovali až moc klidně na to v jakejch sračkách byli, ale konečný původ a pointa bubáka skvělá, celkově perfektní mytologie.
Skinwalker Ranch (2013)
Můj UFO maraton pokračuje. Film má příjemnou stopáž, neustále se něco děje a atmosféra houstne. Jediná výtka je, podle mě moc překombinované a pletou se tu 2 až tři žánry dohromady a ani jeden pořádně nevynikne. Film ale rozhodně nezaslouží směšných 49%.
Extraterrestrial (2014)
Na tenhle film mě přivedl No One Will Save You, podle komentářů a hodnocení si říkám že to musí bejt ale píčovina. Vím že jsem divnej a naštestí to nesežral. Super film v žánru, podle mě mnohem lepší než No One Will Save You, kde prostě to napětí rychle zmizelo. Ke konci jse si říkal že film mohl skončit o 15min dřív, ale uplnej konec taky dobrý, muž s cigaretou super nápad.
Aterrados (2017)
Kruté a depresivní, bál jsem se. Po dlouhé době skvělý horor bez naděje úniku😉
Nikdo tě nezachrání (2023)
Za mě naprostá pecka, škoda že film neskončil tak o 10 minut dřív..tak nějak prostě..jak by si to Mulder přál.
Uncharted (2022)
Film by sice z fyziky dostal za 5, ale já se bavil. To už jsem dlouho potřeboval.
Gaia (2021)
Nebylo by to špatné, nebýt to totálně vykradený last of us.
The Last of Us (2023) (seriál)
Snad najdu odvahu to dokoukat.