Recenze (732)
Absolvent (1967)
Celej tenhle film stojí na výbornejch rozhovorech mezi Benem a paní Robinsnovou :) zbytek je těžko uvěřitelnej.
Áčko (1997) (pořad)
Ahojky, sem gey. Tak tenhle pořad byl fakt něco děsnýho.
Adamova jablka (2005)
Hajtla ! to neni Gobblings to je Hitler. Ta kulka mu vytřelila nádor a je úplně zdravej :-) Nepravděpodobná cesta nácka ke spáse. Jen by mě zajímalo co se píše v tej blowJobově knize ?
Ajťáci (2006) (seriál)
Jestliže je u Black Books kritizována kolísavost jednotlivých dílů co se vtipnosti týče, tak u It to platí dvojnásob. Víceméně stejné postavy, jak charakterově tak i pohlavně, ale dosazeno do jiného, zajímavějšího prostředí, bohužel Black Books fungovaly líp a kde pokulhával humor to zachranovali postavy, u IT byla jednoznačně nejsilnější postava Moss, jenže to by se na scéně nesměl objevit Richmond, který i přes tak málo prostoru byl můj největší oblíbenec díky svému 3m0g0thic stajl !
Akta X (1993) (seriál)
Myslím, že po druhém zkouknutí naprosto všech dílů si můžu dovolit komentář :). Nebýt několika málo debilních dílů, které jsou naprosto zbytečné se jedná o dokonalý seriál o záhadách a nadpřirozených věcech, mnoho z nich je však i logicky vysvětlitelných. Hlavní dějová linie, zabývající se spiknutím ohledně kolonizace planety mimozemskou civilizací je takřka dokonalá. Jen drobná výtka za někdy až trapnou smůlu agenta Muldera při sběru důkazu. Právě jeho postava a několik dalších, např. Muž s cigaretou sou nezapomenutelné. Seriál navíc doprovází dokonalá hudba.
Akta X - Film (1998)
Pro zaklíněné fanoušky X Files naprostý orgasmus.
Akta X - Život po životě (2018) (epizoda)
Kdyby tenhle díl neměl na starosti očividný kretén s lobotomií do každýho oka mohl to být super díl.
Alcatraz (2012) (seriál)
Šílené zklamání, sexuálně naprosto nepřitažlivá detektivka společně s tlustým a nesympatickým "dakem" vyšetřujou (b)anální zločiny. Celá ta věc z Alcatrazem a časem mi přijde jen na oko a pro efekt. Spousta nelogickýho chování, žádnej tahák na další díl..prostě nic me u tohodle seriálu zatím nedrží a nezaujalo....Ale dám tomu šanci, zatím silnej podprůměr. U lost mi to jaksi nevadilo, ale nikdy nepochopim jak mohl "Hugo" vyhrát nějaký casting.
Alexander Veliký (2004)
Dokud se to řezalo tak v pohodě, ale pak ? no filmy o homosexuálech opravdu nemusím.
Alicia (1994)
3* protože nevím jak to ohodnotit, kdyby do toho zpívla Lady Gaga myslel bych si že to je její novej klip v directors cut verzi.