Recenze (732)
Nene (2022)
Splašený prostěradlo zabiják, 2 hodiny života v prdeli
Anihilace (2018)
Trošku hloupé chování postav, místy otravná hudba a konec by určitě šel vizuálně udělat jinak... Ale celkově přesně film pro mě.
Zhasni a zemřeš (2016)
Když jde bubák spát, podívá se pod postel jestli tam není Chuck Norris. Tenhle film je plnej všeho jen ne strachu a atmosféry. Ukázat bubáka hned v prvních minutách a to ješte stylem...zhasnu, je tam, rozsvítim není tam a takhle 4x, po pátý vám bafne do xichtu tak reakce je, ajo fakt tam je tak já jdu domů...Celej film je nacpanej nabušenejma lovcema přízraků, přitom by se nejeden posral měl posrat strachy...
Duna (2021)
Až nekdo natočí Dark Souls, chci aby měly tuhle atmosféru a vizuál !
Dexter - Otcovy hříchy (2022) (epizoda)
Ještě to chtělo potitulkovou scénu o pár let později, jak Harrison "řádí".
Papírový dům (Netflix verze) - Série 5 (2021) (série)
zhruba do půlky se opakuje televizní lobotomie ze 4. sérir, naprosto stupidní chování postav, zbrání, počasí a celkově všeho co v serálu je, od pulky, jakoby celý štáb i herci zapojili mozek a seriál se vrátí k WTF momentů...
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
uf, ještě že jsem nečetl knihy a jen hrál hry, nejsem tedy odsouzen k věčnému nářku a filosofování, jak to není podle knihy...béééééé
Dexter (2006) (seriál)
Surprise motherfucker !
Expanze - Série 1 (2015) (série)
Kam to až dotáhl James Holden :-)James Holden
Jde si pro nás noc (2018)
John Wick meets Terminator :) trošku mimo realitu, ale masakr nehoráznej.