Recenze (1 451)
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Herecky zvládnuté a námětově zajímavé, ale místy zdlouhavé a nezáživné a současně jsou některé momenty příliš zběsilé a postrádají hloubku.
Jeden den (2024) (seriál)
Knihu jsem nečetl, film neviděl, takže nemám s čím srovnávat, což je možná dobře, protože mě pak mohly některé momenty překvapit. Jistě, určitá klišé tu jsou, ale nejsou tak velkým záporem, abych si tuhle emotivní, ale ne přehnaně sentimentální podívanou neužil. Obsazení je skvělé, postavy jsou lidské, chybují, koncept je zajímavý a nenudí. Nejsem kdovíjak velký romantik, ale tohle dojalo i mě.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
V první řadě přiznám, že mě bavila tolik kritizovaná filmové verze. Další věcí je, že se mi sice líbila animovaná série, ale nejsem její fanatický milovník, takže mi nevadí, že se hraný seriál v určitých ohledech odklání. Co je podle mě podstatné je to, že se mu daří zachytit základní aspekty předlohy, její atmosféru a většina postav je obsazena dobře. Triky by chtěly občas ještě nějakou péči, ale jinak si vlastně nemám na co stěžovat.
Mortal Kombat Legends: Cage Match (2023)
Skvělý retro nádech, pocta akčním filmům 80. let, spousta Easter Eggs (Jennifer pobavila), vynikající zachycení sympatické arogance postavy Cage, parádní dabing, slušná porce násilí a povedená hudba k tomu. Nějaké rezervy tu jsou, ale ve finále je to skvělý animáč.
Temný případ - Part 5 (2024) (epizoda)
Intenzivní a skvěle zahraný díl s pár povedenými zvraty. Trochu se (kvůli náznakům v této epizodě) obávám toho, jak bude vysvětlena nadpřirozená linka, ale jinak nemám výhrad.
Povýšení (2024)
Neškodná romantická komedie, která ničím nepřekvapí, ale ani nenudí.
Lekce truchlení (2023)
Na to, že jde o režijní prvotinu povedené komorní drama s výtečným obsazením, které přímo nikam nesměřuje, ale současně nenudí. Nicméně jsem doufal, že Dan přidá trochu více humoru, který mu rozhodně není cizí.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Někdy zbytečně překombinované, ale jinak zábavná a dobře obsazená kriminální jednohubka.
Marvels (2023)
Preferuji vážnější marvelovky, ale s ohledem na to, že tvůrci dávali předem vědět, že tohle bude trošku infantilnější podívaná, nemůžu si na vlastně stěžovat, že to bylo více rozjuchané. Na co si stěžovat ale můžu je nedopečený padouch a chaotický děj, který až příliš odkazuje na jiné projekty od Marvelu (nesledovat seriály, jsem hodně zmaten). Na druhou stranu, chemie mezi ústředním triem funguje a akční scény jsou originální.
Sněžné bratrstvo (2023)
Původní film na mě ve své době velmi zapůsobil a platí to i pro novou verzi, která je syrovější a díky tomu také intenzivnější. Ne proto, že by byly scény s kanibalismem příliš drsné, ale proto, že se člověk díky skvělým hereckým výkonům dokáže vcítit do toho, co tahle skupina prožila. Jedinou výtku mám k tomu, že některé postavy "splývají", ale jinak opravdu výtečná podívaná.