Recenze (1 453)
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Nebyla to až taková hrůza, jak jsem se po třetím díle bál (a to ani jedničku a dvojku nepovažuji za nic excelentního), ale na to, že se prvních 40 minut nic nedělo, byl konec docela uspěchaný.
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Upřímně řečeno jsem se bál, co z toho vyleze. Ale pilot mě velmi překvapil. Netradiční v dobrém slova smyslu.
Fighter (2010)
Boxu minimum, emocí a zajímavé psychologie postav až po okraj. Působivé drama ze života těch, na které se štěstí příliš neusmálo a oni se ohlížení do minulosti nebo vzhlížejí k budoucnosti.
Tanec s vášní: Rozbal to! (2008)
Klišovité, neškodné.
Sociální síť (2010)
Skoro jsem přestal chodit na Facebook. Mrazivé.
Sherlock Holmes (2009)
Svérázné.
Maturiťák (2011)
Nepřekvapivé, ale milé a naivně hřejivé. Pro teenagery fajn, pro starší neškodné.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Mrazivé, zvrácené, ujeté, atmosférické a brilantní. Skvěle obsazený hororový projekt, který má na televizních obrazovkách stěží nějakou důstojnou konkurenci.
Machete (2010)
Kdyby bylo tempo stabilní, jako na začátku, neřekl bych ani "ň", ale není, škoda.
Vřískot 4 (2011)
Modernější háv, stará dobrá podívaná. Škoda jen, že současná omladina je zvyklá spíše na krvavá jatka beze smyslu, než spoustu odkazů a narážek z rukou Wese Cravena.