Recenze (325)
Mary a Max (2009)
Od nápadu, přes scénář po animaci mi tenhle film udělal radost.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Dvě hvězdičk za Khana v každém záběru, jedna za snahu
Sherlock (2010) (seriál)
Byla jsem zasažena a před chybami zavírám oči...obviously
Frigo jako Sherlock Holmes (1924)
Naprosto nejúžasnější Frigo.
Machete (2010)
muhehe
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2013) (pořad)
Myslím, že Tarantino by příštímu dílu dost výrazně pomohl...a nebo spíš Rodriguez
King Kong (2005)
Jedna hvězdička za brontosaury
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Netřeba vidět trojku. Jackson zešílel
Pozemšťan (2007)
Za poslední dobu určitě jeden z nejlepších filmů, co jsem viděla. Díky paralele k Dvanácti rozhněvaným mužům jsem si musela pustit oba filmy a nasát atmosféru filmů odehrávajících se v jedné místnosti. Vynikající.
Přežít svůj život (2010)
Jan Švankmajer je prostě jiný...a lepší.