Recenze (411)
Vymítač ďábla (1973)
Prvu hodinu bola totalna nuda. Mam nezostrihanu verziu cize bez dabingu k tomu. Na to ze to je z roku 1973 tam boli fest dobre efekty.Este aj lepsie ako nejaki retardi co robia dnes horory ako keby v skicari...
Paranormal Entity (2009)
nebolo to take dobre ako activity,alebo som uz cakal podobne veci
Krutá rasa (2006)
Haluzne..ze psy zabijaci...len to je na horor trosku lightove...iba dve lakacky som tu videl a ziadne brutalne vrazdy,nic...je to skor normalny film. A najviac sa mi pacia tie americke domy a dvere,okna..komplet..oni maju drevo ako my papier. aj do normalnej starej chaty u nas by sa pes nedostal a tam rozhrizli tie dreva ako nic...odveci...
Cela (2000)
Tesil som sa na horor... Od neho to ma velmi daleko.
Časožrouti (1995) (TV film)
3hodiny.jooooj....film v pohode...grafika otrasna,nulova,total hroza.
Pohřbena zaživa (2007)
Mne sa to akoze dost pacilo,aj ked to mohlo byt riadne napiave. Dalo by sa to urobit aj lepsie,ale dostane to za 4. Koniec bol odveci,no,ale cakam pokracovanie a rad si to pozriem.
Táta: matka pluku (2009) (TV film)
V pohode podivana...Dobre som sa zabavil, aj ked to je skor pre tych mensich si myslim :D
Saw 6 (2009)
:D...to je iny veget...ze 6 casti a siedma za chvilu bude :D...to bude ina telenovela.ale kuknem si vsetky. Fajne to je.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Jezin.jeden pise o bečku,dalsi o cečku,neviem ci tu nebolo spomenute aj D...u mna toto je asi Z. na tento film sa da povedat iba :D:D:D...konec. Na palagatoch su aspon fareny. Vo filme su to postavicky apatersky vyrobene cez PC a dokopy z celeho filmu su tam ukazane asi 10min.
Velká rána (2004)
Vyborny herci