Recenze (446)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Větší sračku jsem nikdy neviděla. Při každém pohledu na to hnusné zpracování nebo herce, cítím jak se mi ničí a praskají mozkové vlákna. Tomuhle bych prostě nemohla dát nic jiného než odpad!.
Zvonilka a ztracený poklad (2009)
Tak tohle bylo úplně jiné kafe než jednička. Zvonilka svou arogancí odradila všechny přátelé a pak je jako pravá blondýnka vzlykáním a pláčem přivábila zpět (ťutíkovské očíčka obměkčí srdce každého, dokonce i mě). Děj tady narozdíl od jedničky byl a docela nečekaně to skončilo, nebo spíš nečekaně pro mě. Určitě se podívám i na trojku.
Zvonilka (2008)
Jsem o asi 15 let starší než bych měla být na to, abych si to dokonale užila. Nemůžu si pomoct, ale takovou nudnou blbinu jsem už dlouho neviděla. Jediné štěstí, že to bylo děsně roztomilé. No a protože jsem od přírody dobrá duše, dám šanci dvojce.
Hačikó - příběh psa (2009)
Jednoduchý příběh o lásce a nekonečné věrnosti, jak ze strany Richarda tak i psa. Ale nijak zvlášť se mi to nelíbilo, bylo to hrozně táhlé, nudné a ještě k tomu o psovi... Nic pro mě.
Zpověď (2011) (seriál)
Jako bych se dívala na 24ku, akorát místo CTU je hlavní budova kostel. A místo Jacka Bauera máme bezejmeného sériového vraha.
Zelený sršeň (2011)
Pepek byl hustej! A Chilli taky. Ani Krevnofski nebyl špatný, ale ze všeho nejlepší byl bezejmený pomocník. Socha bez hlavy? Já řežu hlavy lidem.
Muž, který obešel svět (2009)
To by mě zajímalo jestli to bylo natočené opravdu jenom na 1 záběr bez sebemenšího střihu. Pokud jo, Carlyle je Bůh!
TRON: Legacy 3D (2010)
Musela jsem strhnout aspoň jednu hvězdu za odporně umělého Jeffa Bridgese.
Černá mamba (2011)
Po takovéhle reklamě mám docela i chuť si něco značky nike koupit...
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Kdyby tyhle srandy aspoň nedávali v hlavních vysílacích časech.... Rok od roku je to horší a horší.