Recenze (369)
Ajťáci (2006) (seriál)
Celkom slusny sitcom, ale na big beng alebo HIMYM sa to ani zdaleka nechyta :-)
Akta X (1993) (seriál)
Kultovy mysteriozny serial, ktory ukazal cestu pre mnozstvo dalsich.
Alf (1986) (seriál)
Alf - astronauticka lietajuca forma:-)super serial z mojho detstva,ktory si vsak vzdy velmi rad pozriem
Alibi (2006)
Zamotana romanticka komedia, cely cas ma to bavilo, bolo mi jasne, ze hlavna postava sa z problemu dostane ale az do konca filmu som nevedel ako :-)
Always Greener (2001) (seriál)
Mam rad australrke serialy,citit z nich,ze je to nieco medzi americkou a anglickou tvorbou namiesane v spravnom pomere:-)fakt vydareny serial.
Američan (2010)
Akosi sa to cele vlieklo, namet dobry, ale realizacia pre mna priliz nudna bez potrebneho gradovania.
Andělé a panny (2007)
Nezachránila to ani peknučká Mischa Barton :-D
Angus (1995)
Pekne cyklamenove sako :-)
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Clovek az pocas filmu zisti, ze nazov je vskutku dobra ironia.
Atentát na střední (2008)
Pre mňa milé prekvapenie, nečakal som od teen komédie, tak dobrý scénar. Vybone som sa bavil.