Recenze (21)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Oveľa logickejšie a s menším počtov divných technických vychytávok budúcnosti ako jednotka. Napriek tomu pre mňa veľmi ťažkopádne.
Světová válka Z (2013)
O tom, ako kvôli efektu zasa raz išla logika na vandrovku a ostal Pitt s tonami CGI škareďákov, s 1000%-ným šťastím a so svojou supernajsammilovanjšou rodinou.
Něco za něco (2008)
Úchylná zápletka, ktorá sa na konci rozuzlí jediným rozumným spôsobom.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Film, ktorý ma, žiaľ, takmer ničím neprekvapil a nič mi neutkvelo v pamäti. Videné v 3D kine.
Argo (2012)
Prifarbená realita, ktorá ale 3/4 filmu vyzerá veľmi dobre. A pani domáca ukazuje, že nie všetci boli jednotne proti.
Hvězdný prach (2007)
Nádherná hudba, veľa humoru a niektoré wow scény. Je zaujímavé, že zo starších herečiek vedia filmári urobiť pekné relatívne ľahko. Akonáhle majú urobiť z pekných škaredé, tak to nevyzerá vierohodne. A to nielen v tomto filme.
Cirque du Soleil: Vzdálené světy 3D (2012) (divadelní záznam)
Neskutočné! Nadpozemsky magické! Dokonalý cirkus!
Nedodržený slib (2009)
Prekvapivo kvalitný film, ku konci trošku strácajúci dych. Snáď veľmi nestraniaci, lebo je podľa skutočných udalostí. Hlavný predstaviteľ je OVEĽA lepší, ako v Paneláku.
Kronika (2012)
Scenárista chcel asi ukázať, čo sa stane, ak úplní hlupáci dostanú výnimočné schopnosti. Inak si neviem vysvetliť motiváciu konania hlavných hrdinov a neospravedlňuje ich ani ich teenage vek.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Vypnúť mozog a kochať sa nádhernými autami! Zbierka relikvii z predchádzajúcich dielov. Stále hlúpe dialogy a hyper ptehnaná akcia.