Poslední recenze (184)
Duna: Část druhá (2024)
Lepší než první díl. Vlažnější rozjezd nám konečně umožní seznámit se hlouběji s některými postavami a i přes některé odchylky a zkratky oproti předloze lze říci, že Villeneuve se s obtížnou látkou vypořádal na výbornou. Záverěčná necelá hodina je pak vyloženě pecka. 8/10. Edit: Po druhém shlédnutí a odstupu 3 týdnů to krásně uzrává ..zvedám hodnocení na 9/10, 5/5.
Aquaman a ztracené království (2023)
Tenhle zbytečný nezáživný digibordel jsem nedokázal ani dokoukat. To nemůže bavit ani ty desetiletý děcka.
Prezident Blaník (2018)
Filmařsky to nevypadá moc hezky, neustále se třesoucí kamera a zoomovaní tam a zpátky nemůže zachránit všechno, scénář je na tom asi to nejkvalitnější ..což ale pořád neznamená, že je dobrý, filmařsky je to podprůměr a humor - ten jsem zde prostě nenašel. Bavit se nad tím, že je někdo buran, popadat se za břicho proto, že někdo močí mezi lidi, mluví sprostě ..tomu se doufám nikdy smát nebudu. Stejnětak se nikdy nebudu smát tomu, když je někdo třeba postižený. Ale chápu, že spoustě lidem to vtipné přijde.