Poslední recenze (241)
Pohotovost - Tajnosti a lži (2002) (epizoda)
Dlhé seriály zo špecifického prostredia mávajú vždy pár epizód, ktoré sú trochu iné a aj vďaka tomu vytŕčajú z priemeru. Secrets and Lies je toho príkladom. Jedna z naj epizód celého seriálu.
V erbu lvice (1994)
Bohužial, film aj skrz svoje kvality ma nedokázal držať v pozornosti hoci stvárnenie a všetci zúčastnení robili čo mali. Pre mňa "maminka z Ranču u zelené sedmy" vo svojej asi najlepšej role. Istotne zaujímavý príbeh o zázračnej pani z Lemberka, avšak bez zázrakov. Deju podľa mňa dosť ublížilo to, že nás vrhol už do vrcholných liet Zdislavy a neprežili sme s ňou jej začiatky liečitelstva. Avšak ak sa režisér chcel čo najvernejšie držať prameňov, hoci len legiend, tak sa pri tejto stredovekej osobnosti inak ani nedalo. 60%
Na konci cesty (2017)
Na konci cesty je dosť nepochopený film. Mieste osadenstvo asi čaká pri filmoch z WWI opakujúcu sa šablónu: bezstarostný život v civile, nadšenie z vojny a potom šok zo smrti. Journeys End práve tieto veci plne preskakuje a ponúka nám vhľad do duší chlapov, ktorí s tou nekonečnou vojnou musia žiť už nejeden piatok. Striedanie osadenstva v zákope - šesťdňová šichta, ktorú nemusíš prežiť. Hlavne keď príde depeša s dátumom nemeckého útoku. Nik sa tu nepozastavuje nad nezmyselnosťou vojny, tú vnímame každým pohárikom whisky v bunkri anglických dôstojníkov. Veľmi depresívny film - vojnový. 70%