Poslední recenze (14)
Sinister (2012)
Pre mna po dlhej dobe horor, ktory bol pozeratelny od zaciatku do konca a nemala som chut si popri pozerani robit aj inu pracu ako to v poslednej dobe robim pri inych hororoch. Zhltla som to cele. Napetie od zaciatku aj ked trochu predvidatelny koniec a pachatel. Hudbu zabili do hororu sadla perfektne. :D Vrelo odporucam
Nebojte se tmy (2010)
Po vybornom traileri som cakala jeden z tych lepsich hororov ale po vzdhliadnuti by som tento film nezaradila medzi hororove zanre. A neviem ci mal este niekto taky pocit, ze je to trosku strasidelnejsie pokracovanie Kroniky rodu Spiderwickovcov.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dlho som vahala ci sa mam dat na dalsi novy serial, ale napokon zvedavost zvitazila a neolutovala som. Prave som dopozerala predposlednu cast 1. serie a na konci som pomaly ani nedychala. 5 hviezdiciek za skvele herecke obsadenie, za efekty, hudbu atd. Nie je tam zatial nic co by som tomuto serialu vytkla. Kto ho raz zacne pozerat nemoze prestat.