Recenze (87)
Boj o moc (2018) (seriál)
Omlouvam se, ale nedostal jsem se za prvni dil, to neslo vydrzet. By me praskly oci...
Chalífát (2020) (seriál)
Šílený.
Irčan (2019)
Jen na ty vycgickovany ksichty se nedalo koukat a malem jsem to musel vypnout. Coz by byla rekneme skoda.. 76% sedi
Parazit (2019)
Prvni pulka jalova, dokonce jsem si rikal, na co to koukam. Ale druha uz je "prava jihokorejska".
Joker (2019)
Uz kdyz jsem videl dvojku od verbala, hype vyskocil docela vysoko. A byl do posledni kapky naplnen!
Cirque du soleil - Toruk: The First Flight (2016) (divadelní záznam)
Nikdy by mě nenapadlo, že film někdy něco ještě překoná.
Blade Runner 2049 (2017)
Neveril bych, ze to nekdy reknu, ale musim souhlasit s Verbalem. Pritom jeho jedna hvezda slibovala super zazitek! Nechapu, jak se mu tahle sracka mohla nelibit.
Naprostí cizinci (2016)
Vztahova vec, podobne jako Teorie tygra, pobavila. 90% zaokrouhleno nahoru.
Zabijáci z maloměsta (2017)
Toto veledilo se razantne zaradilo mezi instantni klasiky jako napriklad Babovresky, Experti, Interstellar, Kamenak 2, Avatar ci Kozi pribeh. Doporucji.
Pustina (2016) (seriál)
Z peti hvezd na zacatku pozvolna klesa na ctyri, ale porad skvele.