Oblíbené seriály (10)
Gilmorova děvčata (2000)
Přátelé (1994)
Simpsonovi (1989)
Dala bych 5 a klidně 6, kdyby to bylo možné, ale jak tak koukám na výtvory posledních sérií - usínám, nudím se, štve mě to, nechápu to, mrzí mě to.. dřívější díly bývaly špičkové. Skvělé nápady, dobré vtipy, komické situace, tradiční poučné závěry.. :) poslední dobou spíš slátaniny o ničem. Ne všechny díly, jen co chytnu, ale přesto.