Recenze (75)
Big Lebowski (1998)
"Jo, Dude, pochcali ti ten tvuj zasraný tepich!"
Bojovník (1997)
Pomalý, hypnotický, krásny aj špinavý nezávislý film o obetavosti.
Bubeník Červeného kríža (1977)
Jeden z vrcholov Jakubiskovej tvorby. Úžasná súhra farebných filtrov, hudby, strihu a rôznych uhlov kamery.
Crash (2004)
Krásna, dojemná dráma, ktorá rozpráva o xenofóbií, smole a nedorozumení.
Da Ali G Show (2000) (seriál)
Král medzi komikmi čo sa talkshow týka.
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Majstrovské dielo "Hello Dimitrij"
Eliška má ráda divočinu (1999)
Farebná feéria a zároveň strašne nedocenený český psychedelický film s dadaistickou poetikou divadla Sklep. Film v najlepšom slova zmysle odkazuje na surrealistickú tvorbu Chytilovej či Ela Havettu z československej novej vlny.
Eva (2005)
Toto je Noé a jeho úchylná poetika, vydaná tým správnym smerom. Toto je jeho štýl v 6 minútovom kraťase v troch rôznych konceptoch. Nádhera ukrytá v tajomnej zvláštnosti, spojená s nadpozemskou hypnotickou hudbou ako z iného sveta.
Faktótum (2005)
Nemôžem si pomôcť ale páčilo sa mi to, knihu som čítal a je to celkom verne zachytené. Dillon veľmi fajn a oplatí sa vidieť aj vystrihnuté scény.
Fargo (1996)
Mne sa tá karikaturičnosť postav ktorá je tu vyčítaná páčila, to sú Coenovci, v tom tkvie tá ich jedinečnosť. Fargo je geniálny film, po Big Lebowskom asi najlepší od nich.