Recenze (19)
Bacha na balóny (2007)
čistě z mého pohledu ... tento film dali v telce v 1:00 hod. ráno, oslava probíhala, alkohol byl v krvi a v kombinaci s touhle komedií jsme se bez nadsázky váleli smíchy nejprve na pohovce a potom i na zemi. Nebýt reklam, tak asi vypustíme duši....
Black Panther (2018)
sorry jako, ale todleto fakt né --- Nestavějme zdi ale sbližujme se !!! Zpřístupněme naše africké technologie celému světu ať se má taky tak dobře jako my ! Asi jsem jeden z mála totálně zklamaný z tohohle kousku. Zřejmě jsem byl tuze naivní když jsem čekal něco jiného než čistou sociálně-politickou propagandu...
Blesk z čistého nebe (2012)
ten kluk byl ale strašně nesympatický !!!
Cigán (2011)
Marně přemýšlím proč měl někdo snahu něco takového natočit. A když už, tak to mělo být v tom pravém světle, protože takhle kdybych o této minoritě nic nevěděl, myslel bych že jsou to ušlápnutí chudáčkové, kteří musí krást v lese dřevo aby se zahřáli ....hodnotím jednou hvězdou, druhou přidávám za scénu "čekáme s kámošem na autobusové zastávce"
Čínský zvěrokruh (2012)
Jackieho filmy jsem měl vždy rád, dokonce i některé z jeho novodobějších počinů jsou moc fajn (Tnkrát na východě) ... ale toto ? Celý film mi unikaly souvislosti a linie příběhu vůbec .... humoru taky poskrovnu ...
Hero Factory (2010) (seriál)
Osobně jsem sice vyrostl na jiných pohádkových hodnotách, ale chápu že doba je jiná a synkovi (7 let) se to prostě libí a navíc může mít pár těchto hrdinů doma (a že si s nima vyhraje !!) ... Za mě by to byla teda jen jedna hvězda, ale s ohledem na synka dávám 3 ...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
promiňte ale oproti LOTR naprosto jiný (nižší) level. Rozvleklý a utahaný děj, přiznám se, že jsem v jedné chvíli dokonce usnul. Druhá hvězda za úvodní scému s drakem...
Interstellar (2014)
dodnes se mi nestalo, že bych v kině seděl jako přikovaný i po skončení všech titulků ....
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
původně 4 hvězdy, ale po startu případů 1. oddělení jsem nucen minimálně jednu odebrat...diametrální kvalitativní rozdíl ..
Má křídla, kdo končí pádem (2015)
KVIFF 2015...zvláštní cena poroty .... tak ta se zřejmě uděluje z lítosti. Po 3 dnech od shlédnutí ve Varech stále nejsem pochopit o čem to vlastně bylo. Jediné co je mi jasné, že pan pseudorežisér musel mít hodně nezdravý vztah ke své óma. Jo, a kdo je schopen udělit tomu plný počet, nechť pozdravuje svého psychiatra !