Recenze (98)
Sherlock Holmes (2009)
Sherlock Holmes vs. Blackwood - genialita vs. černá magie. Hmmmmmmm!!! :-D
13 duchů (2001)
Nejlepší na celém filmu je asi ten dům (hned mi připoměl Kostku). Herecké obsazení ani výkony herců mě moc nezaujaly, též i dialogy (a to nejen ty nepovedené vtipy, nebo spíš pokusy o ně). Ani jednou jsem se nelekl a o strachu už vůbec raději nemluvím.
Hadi v letadle (2006)
Nečekal jsem žádný zázrak a i přesto mě film zklamal, celkem nezáživné a ti počítačový hadi a ty způsoby zabíjení, kam se všude dostali a kam a jak zaútočili byly až trapné.
Labyrint lží (2008)
Pro mě docela zklamání, na to, že to natočil Ridley, jsme očekával něco mnohem záživnějšího, film mi moc neutíkal a připadal mi strašně dlouhý, říkal jsem si, kdy už bude konec a jestli se vůbec ke konci začne dít něco pořádnýho, mno, nedočkal jsem se.
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
První polovina docela zdlouhavá a trochu nudná, ale ve druhé už se to pěkně rozjede, sice je tam pár nesmyslných věcí a příšera přehnaná, ale celkové hodnocení malinko lepší tři.
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
Zatímco pro mě jednička byla na lepší 3, tak tento druhý díl mě docela zklamal a dávám sice taky 3, ale slabé! Hlavní zápletka mě vůbec nenadchla, akční scény jsou ale dobré, jen ty úvodní, kde se nám opět představují hlavní hrdinové jsou snad až příliš dlouhé na to, že nemají nic společného s hlavním dějem.
G. I. Joe (2009)
Pohádka, kterou asi nejvíce ocení puberťáci! Akce rozhodně nechybí,sem tam i nějaký humor, ale těch efektů je tam tolik a některé jsou tak překombinované a táááááááááááááák moc přehnané, že mi to kazí film a to nepočítám francouzskou zásahovou jednotku, která má na zádech anglický nápis POLICE. :-D
Stáhni mě do pekla (2009)
Solidní horůrek, místy nechutný, místy k zasmání a kde má naše pěkná blondýnka hustou fyzičku :-D
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Taková dobrá oddychovka na večer. V klídečku :-D
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Divím se, že Sendler tu roli vzal!