Recenze (337)
Koření života (2007)
Tak jsem stála v dvd půjčovně a říkala si horror nebo romantika, na co pak by měla má skromná dušička dneska chuť? Tak jsem nakonec neodolala a chuť spojila s romantikou a domů si odnesla Koření žovita. Jaké bylo mé překvapení, když se z toho vyklubal po mé pocitové stránce horor? Celou dobu jsem hledala tu jejich vzájemnou přitažlivost - po tom, co si pamatuji Catherine - Zeta Jones v Zorrovi, čekala jsem stejnou vášeň a energičnost i tady. A zatím jsem měla pocit, že koukám na průměrnou ženu, která je na svůj věk až moc brzy "stará panna". Jediné její city jsem ji věřila ve vztahu Teta-neteř. A nejhezší záběry celého filmu? Je hrozné přiznat, že těmi nejhezčími, které si budu pamatovat aspoň chvíli se týkaly kuchařského umění. A tohle, že má být romantický film? Kdeže - to jsme opravnu hodně daleko od pravé chuti hořkosladkých scén chytajících za srdce.
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
No mě navštívit takováto chůva asi začnu sekat latinu okamžitě i bez kouzel. Je to hrozně roztomilý příběh, kouzelný a zábavný. Angela mě hrozně bavila, Ema dodává chůvě to pravé a oslík? Tak ten byl můj hrdina :-) No a nakonec to nejlepší Colin Firth - je přirozený a okouzlující. Vše tady naprosto perfektně funguje.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Já mám v novodobé filmařině velký problém v tom, že přes velkolepé efekty člověk skoro nevidí příběh. A já miluji legendy, tu poetičnost, dospěláckou pohádkovost. Ale Artuš byl rozhodně ARTUŠ, to zase jo 😊
Král džungle (1997)
Pobaví a neurazí - to je základ dobré komedie. Branden je prostě rozkošný a pár hlášek je opravdu vtipných.
Kráska a Ošklivka (2008)
Mé první setkání s Paris Hilton - už vím proč první a také vím, že poslední. Ona vypadá jako umělá barbína, ona tak i dokonce hraje. No hrůza
Krev Borgiů (2006)
.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Já byla spokojená, některé díly sice byly slabší, ale po dlouhé době nešlo o nekonečný seriál o ničem. Mělo to spát, zápletku a Martin Stropnický mi zde vyloženě sedl.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Kriminálky typu Las Vegas, Miami, New York atd... mají pár věcí společného, jednu základní a to, že působí, jako by vyklouzly z jedné dělohy, a z osobní stránky, mě všechny dovedou bavit. Zde ke všemu mě fakt baví zrzavý detektiv s vševědoucím pohledem. Jojo má mé sympatie on i Miami.
Kristian (1939)
Kdykoliv se v televizi objeví jakýkoliv film pro pamětníky jsem tomu velice ráda. Ale když se objeví v televizi Kristián - jsem přímo nadšená a nikdy si jej nenechám ujít. Oldřich Nový zde exceluje - úžasné elegantní flirtování - to jsem nikde jinde neviděla. Kdybych měla to štěstí a potkala takovéhoto Kristiána i já :) Jeho šarm byl nepřekonatelný a když popisuje vzdálené minarety a zpívající cikády jsem uhranutá jako by ty slova patřily jen mně. A jako sobec si je pravidelně u sledování tohoto filmu přivlastňuji.
Krokodýl Dundee v Los Angeles (2001)
Je už asi zažitým pravidlem, že pokavad se tvůrci rozhodnou jít do dalších a dalších pokračování, tím větší a větší neoblíbenosti se dočkají. Je to patrné i zde. Ale na druhou stranu musím říct, že klasické prvky jakéhos takéhos humoru zde fungují tak jako sympatičnost představitelů hlavních postav. Tento film bych zařadila do škatulky rodinný, kdy se v klasické šedi televizních "neprogramů" typu soutěží a nudných rality šou či kýčovitých rádobyseriálů pobaví celá rodinka a udělá lépe.