Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Fantasy
  • Animovaný

Recenze (99)

plakát

Bídníci (2012) 

Hugh Jackman is to die for...Pro tuto roli ani nepotřebuje obličej, odehrál by Valjeana levou zadní pouze hlasem. Obvykle muzikály nesnáším, ale občas se objeví výjimka, která mě posadí velice hluboko do křesla. Bídníci jsou jednou z nich. Nechápu, jak může někdo nadávat, že ten zpěv byl takovej makovej, bla bla bla, prostě nedokonalej. Mě osobně by k smrti unudil unylý, sterilní, studiový, vyšperkovaný a k dokonalosti dovedený zpěv. Prostě se k těmto postavám, které se doslova brodí životem v bahně (a horšími věcmi) nehodí, aby zpívaly jako profesionální operetní hvězdy, co na hlas cucají Evian. Pokud jde o filmové muzikály, vždycky budu preferovat zpívající herce před hrajícími zpěváky. Protože když něco takového, jako tento příběh, odehrají herci, kteří to ještě k dokonalému herectví velice, VELICE slušně odzpívají způsobem, který ladí s jejichž fenomenálním ztvárněním, dostávají postavy a příběh rozměr, který u filmu vždycky hledám a málokdy dostávám. Tleskám nápadu nechat herce zpívat přímo na place, celé ztvárnění tak dostává hloubku a duši, kterou by studiový předzpěv/post-zpěv úplně zabil. Krásně to vyjádřil Jackman, když v jednom rozhovoru předváděl, jak by určité pasáže zpíval ve studiu (právě ona sterilní snaha o hlasovou perfekci) a jak je opravdu zazpíval na place (živelný, procítěný zpěv, který koresponduje s postavou v té které životní situaci).

plakát

Bostonská střední (2000) (seriál) 

Krásná ukázka amerického myšlení, americké morálky a amerických ideálů, které skrze evropskou optiku vyznívají naprosto zrůdně. Člověk se nad tím slušně zamyslí.

plakát

C'est arrivé près de chez vous (1992) 

Proboha proč? Proč někdo cítí potřebu točit film o vraždícím monstru? Tento film je pouze perverzní přehlídka eskapád, místy nesnesitelně odporných a zvrácených. Chápu, že tady byla snaha o černý humor, extrémně černý humor, ale na to, smát se tomuto, jsem ještě neodrostla dostatečně do cynikova bot. Tohleto je proste film, který svým vznikem vůbec ničemu neprospěl, právě naopak. Začínám mít obavy, co všechno už může někdo otevřeně ukázat a tím posouvat hranici mezi běžným a nemožným. Jak kdysi řekl jeden můj známý, psychiatr - jsou věci, které člověk prostě nepotřebuje vidět, aby si lépe uchoval psychické zdraví. Tento film je daleko za onou hranicí.

plakát

Čarodějky (1990) 

Docela roztomilé myšky. Jinak hrůza.

plakát

Černé zrcadlo (2011) (seriál) 

Co epizoda, to zásah do černého. Doslova. Nejlepší zrcadlo naší doby a hodnověrně zobrazené nebezpečí, které vývoj a stále větší implementace nových technologií do naších životů skýtají. Seriál nabízí správně kladené otázky a velice možné odpovědi na ně. Akorát ty odpovědi poněkud děsí.

plakát

Den poté (2004) 

Ideální na vzhlédnutí v kině, panoramatické záběry valící se vody, sněhu, mrazu, vlastně čehokoliv. Nenabízí nic víc než čistě průmyslný filmový zážitek a malé popíchnutí, abychom už začali taky trošku myslet na tu naši planetu. Mně se to líbilo, film si nehraje na nic víc, než čím je a to oceňuju.

plakát

Devil (2001) 

Ano, po tomhle definitivně přestávám věřit v umělecký um a know-how Guillerma del Toro. Taková nuda a tolik klišé zaráz, to se jen tak nevidí.

plakát

Dexter (2006) (seriál) 

První série brilantní, zbylé už poněkud zbytečné a vyčpělé. Obzvláště mě otravovalo, jak mu pořád někdo šel po krku. To Američani skutečně nedokážou přenést přes srdce, že by projednou byl hrdinou asociální psychopat? Musí ho scénáristé neustále "trestat" tím, že mu za zadkem pořád a pořád slídí nějakej polda? Ze strany Michaela C. Halla skvelé herectví, postavy jsou také vykresleny velice zdařile .