Oblíbené seriály (9)
Černé zrcadlo (2011)
Co epizoda, to zásah do černého. Doslova. Nejlepší zrcadlo naší doby a hodnověrně zobrazené nebezpečí, které vývoj a stále větší implementace nových technologií do naších životů skýtají. Seriál nabízí správně kladené otázky a velice možné odpovědi na ně. Akorát ty odpovědi poněkud děsí.
Sherlock (2010)
Subjektivní pětihvězda. Ačkoliv racionálně si uvědomuji, co tomu kde schází, na Cumberbatchova Sherlocka bych se mohla dívat hodiny a hodiny...a hodiny. Skvělý casting, neotřelost a navíc - je to britské! Druhá série je o třídu lepší než první, ovšem šest hvězdiček čsfd nenabízí.
Newsroom (2012)
Black Books (2000)
Moje rodina (2000)
Ovečka Shaun (2007)
Andělé v Americe (2003)
Teorie velkého třesku (2007)
Bohužel kvalita s dalšími a dalšími sériemi klesá jak kámen hozený do studny..Veliká škoda, protože první série byly skvělé.