Recenze (265)
Fighter (2010)
I když Bale dostal sošku za vedlejší výkon, pro mě byl ten, na kterém film stál a jeho ztvárnění zastínilo Wahlberga.
Cizinec (2010)
Jediný důvod, proč Depp kývl na tenhle špatný film je podle mě těn, že si chtěl zahrát s Jolie, jinak si to nedokážu představit. Bohužel ani on ani ona a krásné prostředí Benátek nedokázalo vytáhnout tenhle snímek ani k hranici průměrnosti.
Góóól! (2005)
Ačkoli zcela nereálné a prostoduché, kouká se na to pěkně. Kuno je velmi přesvědčivý herec a i vy vypjatých momentech nepůsobil křečovitě. Navíc kdyby tohle bylo málo, tak poetika fotbalu je zde velmi pěkně zachycena. Povinně by na to měli koukat dnešní mladí vrcholoví fotbalisté...
Kuky se vrací (2010)
Dílko, které vedle těch všemožných digitální dokonalostí od Pixaru psůobí zceal originálním, svěžím a inovativním dojmem. Poetika nejen lesa s jeho atypickými postavičkami je kouzelná. A ačkoli může mít divák ze začátku rozpačitý pocit z dabingu, po chvíli se na něj dá naprosto bez problémů zvyknout. Svěrák přišel s odvážným kouskem, který se mu však jistě vyplatil.
Srbský film (2010)
Absolutně neohodnotitelné...
Pouta (2009)
Nechte se sPOUTAt geniálním výkonem Ondřeje Malého.
Zuřící býk (1980)
Je až neuvěřitelné, co De Niro kvůli roli dokázal se sebou udělat.
Občanský průkaz (2010)
Koláž z Bylo nás pět, Pelíšků, Pupenda a bůhví čeho ještě. Narozdíl od těchle snímků, zde však chybí více momentů k zapamatování. Možná scéna v podchodu a básničky. Navíc je to dost dlouhé a někdy se humor stává až laciným, viz lámání ruky. Největší výhodou je, že Trojan obsadil řadu nových tváří, které působily velmi přesvědčivě. Holt pokud někdo bude dělat retrofilmek z dob komunismu a úplně to nezprasí, má u divácké obce vyhráno.
Dobrodružství malé pandy (1995)
Víte co dělá panda, když hoří les? Hoří.
Ctihodný občan (2009)
Přeplácaná, těžko uvěřitelná slátanina, která má však docela spád.