Recenze (291)
Moneyball (2011)
Senzačně napsané!
Půlnoc v Paříži (2011)
Kouzlený film, není co víc říct.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Výpravnější, akčnejší, atmosféričtější a celkově s mnohem větším drivem než první díl. Má to jisté mezery ve scénáři a délka mohla být o něco kratší, ale tohle vše je zadupáno do země naprosto opojným vizuálem. PS: Ritchie je slow-mo bůh, což dokazuje v celém filmu. BRAVO!
Vyměřený čas (2011)
Nápad s časem senzační, ale promarněný. Niccol se měl zaměřit spíše na scénář a vybudování hutné atmosfér jak v Gattace, než na akční složky. Pro mě jednoznačně zklamání.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Po dlouhé době moderně vtipná pohádka. Bavil jsem se královsky.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Prostě klasika mezi huličskýma komediema. Není to nechutné, ale zatraceně vtipné a se skvělým přesahem. Rád jsem si na to zavzpomínal.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Bird trochu zklamal, děj byl relativně slabý a i když akce střídala akci, chybělo ve filmu větší napětí. Slabší díl serie.
50/50 (2011)
Feel good movie roku. A Rogen je naprosto boží!
Kovbojové a vetřelci (2011)
Bída a šeď. Na tom filmu enní jediný světlý okamžik, nic na co by se dalo vzpomínat. Totálně promarněný čas.
Warrior (2011)
O něco slabší než Wrestler, ale stále fantastické v soubojích a hodně dravé jako drama. Výtečný konec! PS: I napodruhé mě to dokázalo zvednout s křesla a na konci donutilo zamáčknout slzu. Doopravdy feel good movie af the year.