Recenze (116)
Eliška má ráda divočinu (1999)
Naprosto dokonalý úlet v podobě mixu Kouře, Mazaného Filipa, Imaginária Dr. Parnasse a Magical Mystery Tour, lehce okořeněný poetikou postav Saši Gedeona za dokonalé hudby Honzy Čechtického. Nechápu jak jsem toto veledílo české kinematografie mohl ignorovat 23 let. Mr. Otakáro, smekám. Po 3 letech dávám nějakému filmu plný počet a po 8 letech píšu "recenzi" :D
Malý Pán (2015)
Pokud mám rozdělit dílo Františka Skály mezi Kuky se vrací a Malý Pán, Malý Pán prohrává na celé čáře a to ať už výtvarnem nebo příběhem. Pokud bude stát Malý Pán samostatně, je to moc pěkný film. Především ale pro děti.
Tři bratři (2014)
Hrůza. Tak debilní texty a tak špatný casting hlasů (o synchronu nemluvě) nebyl ani v pohádkách 80. let. Holt jednou ten umělecký konec dua Uhlíř-Svěrák asi přijít musel :( Pokus vtipně spojit tři pohádky v jednu taky nevyšel. Jedna hvězdička za můj oblíbený zámek Hluboká a 2-3 Cimrmanovské scény.
Bony a klid 2 (2014)
Za casting a obcasny Frankie goes to Hollywood. Jinak je to fakt hruza :(
La cara oculta (2011)
"Dobrý, ale co ty prsa?" Presne. A jeste taky co ten konec? SPOILER Lepsi by to bylo stylem "Game over" - Saw.
Místy oblačno (2011)
Mezipatra 2012
Šílenství (1994)
Sofin svět v brilantní dekadentní verzi.
Ve stínu (2012)
Rozvleklé, průhledné, nelogické, bez atmosféry.
Kmen Andromeda (2008) (TV film)
70 procent, hodnoceni snizuji ultra blbosti - obcas logika a predevsim scena v sachte a sireni viru (pomsta angrestu)
Temné lesy (2003)
1 hvězda za geniální ozvučení, škoda "šokující" pointy, mohlo to být za 5.