Recenze (103)
Lovci hlav (2011)
Ale no tak...:-D Stominutový WTF moment! Komu by se to mohlo nelíbit?!?
Tintinova dobrodružství (2011)
Krásná grafika, mile vtipný příběh, žádná hluchá místa... Náctiletá mládež to bude milovat. Nic pro mě.
Attenberg (2010)
Samozřejmě, že to není odpočinkový filmy který si pustíte pro dobrou náladu. V rámci žánru... pěkné, obsažné. Co víc k takovému filmu říct?
Suzumija Haruhi no júucu (2006) (seriál)
Příjemná míra Echi... Ono to ani jinak než za ***** nejde:-)
Drive (2011)
"Trochu něco jiného", neznamená nutně "trochu něco lepšího"... Vesměs si myslím, že roztahanost druhé poloviny zabila zajímavý přístup, který Drive mohl vynést hodně vysoko. Jo a solidní soundtrack.
Firefly (2002) (seriál)
Kult.
Hvězdná pěchota (1997)
Z toho filmu bych mohl citovat... sakra tak pěkně satiricky vykreslenou fašistickou společnost člověk nevidí každý den:-)
Asterix v Británii (1986)
Nejlepší z Asterixů... 1986 byl excelentní rok (nejenom proto, že jsem se narodil...;-)
Moon (2009)
Pozitivní konec mi na tváři vykouzlil úsměv. O to víc, že jsem ho vůbec nečekal. Mám rád tyhle komorní sci-fárny... Takže zaujatých pět:-).
Světová invaze (2011)
Je to hloupýý... ale zábavný:-). Stačí si připravit pytlíky na zvracení u ami-patos scén a jde to. Pro fanoušky sci-fi určitě +.