Recenze (103)
Bokusacu tenši Dokuro-čan - Second (2007) (série)
...pořád to je Dokuro-chan :-)
Bokusacu tenši Dokuro-čan - Season 1 (2005) (série)
Prosím Dokuro, vnoř mi svůj palcát do vnitřností...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Prostě plytké...
Transformers 3 (2011)
Já... nevím co napsat... prostě nenacházím slova. Ten film.... byl to vůbec film? To se prostě nedá. Kdo má rád efekty, určitě se bude bavit. Jdu se opít. BTW: Michael Bay řadím na druhé místo mého "TOP 10 LIDÍ, KTERÝM BYCH CHTĚL DÁT PŘES DRŽKU". Hned za sebe a těsně před Uveho Bola.
Pan Nikdo (2009)
Nejdřív jsem si myslel, že to je jen nadprůměrný, moc hezky udělaný, intelektuální film za 4*. Jenže o něm už druhý den v kuse přemýšlím, takže pět:-)
Sucker Punch (2011)
Jestli je to odpad, nebo kult, dávám 3*. Fantastické scény byly kulervoucí... ale klidně bych je mohl vidět vystříhané, bez toho filmového odpadu, kterému se zde říká příběh. Rozhodně jsem se bavil.
Sága o Biornovi (2011)
Inteligentní s nápadem.. Krásně, vtipně zpracované. Mohl bych to vidět stokrát a asi i uvidím:-)...
An Island (2010)
Poslechněte si od Efterklang písničku I was playing drums... Pokud vás její podmanivost a nálada zaujme, budete spokojeni i s dokumentem:-). Rozhodně ho ocení všichni příznivci skupiny. 5*
Caprica - Pilot (2009) (epizoda)
Neuvěřitelné... Nevěřil bych, že Reiner dokáže tak plynule navázat příběh do světa BSG. BSG žije!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Humor strašlivě specifický, stylistika filmu, strašlivě specifická, děj filmu, naprosto neopodstatněný... Tak bych řekl, že to bude poměrně rozporuplný snímek pro velmi specifické a neopodstatněné poblikum. Jo a to já jsem.