Oblíbené filmy (9)
Asterix v Británii (1986)
Nejlepší z Asterixů... 1986 byl excelentní rok (nejenom proto, že jsem se narodil...;-)
Sebevrazi - Love story z onoho světa (2006)
Pro mě Sebevrazi představují úžasné filmové překvapení... Nedokážu ten film pořádně popsat. Co říct dokážu je, že při sledování jsem dupal nadšením do podlahy a tekly mi slzy štěstí. Jsem vůči Wristcutters nekritický... ale mám proč:-)
Samotáři (2000)
Zatracená noční dřina (2001)
Amélie z Montmartru (2001)
Můj soused Totoro (1988)
Po všech Monookách, hejbacích zámcích a cest do fantazií a zpět jsem se dostal až ke kořenům Hiyazakiho geniality a musím říct; U mě Totoro vyhrál...
Svět podle Prota (2001)
V Bruggách (2008)
Film plný lidskosti, "poezie života", absurdit a příjemně ujetého humoru. Pro mě a mé přátele se stal kultem, podobně jako PulpFuction, kterému není svým rámcem uplně nepodobný. "A bottle?!"
Hvězdná pěchota (1997)
Z toho filmu bych mohl citovat... sakra tak pěkně satiricky vykreslenou fašistickou společnost člověk nevidí každý den:-)