Recenze (102)
Vražda na jachtě (2019)
Oddychovka v podání Jennifer Aniston. Jen utrápený Adam Sendler byl tentokrát hodně ve stínu výraznější kolegyně.
Temný případ (2014) (seriál)
Za první řadu 5 hvězd.
Requiem za sen (2000)
Musím říct, že tohle byl můj nejsilnější filmový zážitek doteď. Nabušený emocemi v tísnivé atmosféře. Kousek po kousku nás přesunuje k neskutečně špatnému konci. Vidím bezbrannost, bezradnost a beznadějnost. Ještě teď to rozdýchávám.
Pokoj (2003)
Šla jsem do toho jako do nejhoršího filmu. A opravdu dost strašidelná hrůza, která vám den znepříjemní i díky tomu pochechtávání hlavního hrdiny. Nehereckej brak, co jiného dodat.
Walk the Line (2005)
Líbilo se mi, že je tu vykreslen pouze pohled do jeho soukromí a jen občasné prolínání jeho neuvěřitelné kariéry, při čemž ho znali lidé daleko za horama. Dostal mě i výkon Joaquina, kdy jeho zkřivená tvář působí k Johnnové téměř bezchybně. Nezapomenutelný zpěvák si prostě pět zářivých hvězd zaslouží - jen pro Vás, pane Cashi.
Pan Včelka (2007)
Miluju tu lehkost podání, ten jeho šarm, ten humor. To je nejlepší animovaná oddychovka, kterou si mohu přát.
Andaluský pes (1929)
Je to zvláštní ukázka lidského podvědomí. V rychlosti se osvobodíte od všech pravidel, přesností a najednou nic nedává smysl. A lidem se nelíbí, když neví a nechápou, co vidí... Proto je to unikátní, obdivuhodné a byl účel, abych to absolutně nechápala, ale vyvedl se na jedničku. :)
Láska rohatá (2009) (TV film)
Překvapuje mě nízké hodnocení této pohádky. Podle mě splnila vše, co měla. Zajímavý příběh, více než vtipný čert, láska, zápletka a happy end. Tahle pohádka se povedla, a úsměv na tváři mi dokázal vykouzlit jedině překvapivě skvělý Mádl. :)
2001 maniaků (2005)
Nezvyklé, originální, vtipné.... No, bavilo mě to.
Maturitní ples (2008)
Celkem nuda. Všechno až nechutně předvídatelný, konce nevyjímaje.