Recenze (304)
Absolvent (1967)
ooo, uzasne :) a ta hudba vyslovene sedla.
Absurdistán (2008)
už nějakej ten čas nepíšu recenze, takže mě hloupější filmy už tolik neuráží. absurdistán posloužil jako kulisa u malování a dojem je celkem ok. kdyby se jednalo o němý film, a aja tak nemusela kvokat své repliky spisovnou češtinou, bylo by to výrazně lepší. každopádně pro náročnější bude vždycky lepší volba Aristofanés: Lysistraté. jedinej rozdíl je v motivaci. ženy přestanou s muži souložit kvůli válce, ne kvůli hygieně :-)
Adaptace (2002)
budu se opakovat, ale je to tak: dost dlouhe a tudiz nudne. velice dobre zahrane, toz to jo, a meryl na me zase jendou udealal dojem, ale musela sem se premahat dokoukat to do konce. ovsem ten zase stal za to :) finalovy narez me sokoval asi jeste vic nez zfetovana meryl.
Agora (2009)
konečně historický drama bez zbytečných záběrů typu nálet kamery na ryčící vojsko při východu slunce. p.s. fandim oscarovi!
Albert Nobbs (2011)
příjemné překvapení!
Alenka v říši divů (2010)
děs a hrůza, kterou nemohla zachránit ani královna :/
Amélie z Montmartru (2001)
i po peti letech moc hezke, vtipne a zabavne. ano, kyce tam jsou taky, ale takove rozkosne, ze proti nim nic nemam :)
Americký gangster (2007)
very najs, bjutiful!
Andělé a démoni (2009)
ještě že stále existuje papír. někdy se ty příběhy prostě musí číst a ne konzumovat...
Anděl Exit (2000)
tak tohle ne. bud jsem byla v prilis nezralem veku, kdyz jsem andela videla nebo sem suchar, ale nic, zhola nic sem si neodnesla. asi se na to budu muset podivat jeste jednou, jenze se bojim, ze neseberu odvahu :( ani stivinova me nechytla, a pritom se mi normalne zda jako dost zajimava herecka. v andelovi mozna az moc