Recenze (245)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Jak napsat, že je film slátanina? Jednoduše, JE TO SLÁTANINA.
Andromeda (2000) (seriál)
Dejme Andromedě šanci, už kvůli Kevinovi a pokusu napodobis StarTrek, Babylon5 a další scifi seriály. Je to průměr, ale občas se na to dá i dívat.
Ant-Man (2015)
Bravůrní, skvěle zpracovaná vizuální podívaná, pěkný příběh a dobré herecký výkony. Důkaz toho, že když v adaptaci Marvelu hraje Stan Lee, bude to trhák. Už se těším na pokračování s Vasp..
Arachnid (2001)
Velmi slabý kus, chyby v ději, nudné efekty, nezáživný děj bez napětí ... nezachrání to ani zmutovaná klíšťata, která se zavrtávají pod kůži...
Armageddon (1998)
Hurá, sláva, meteority, daně, láska, odvaha, tvrdá americká palice a za tím vším hvězdy a pruhy.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Jaký Austin Powers je? Napadá mě jediné slovo - barevný! A jaký není? Vtipný! Jednoduše bída, bída, běs!
Auta (2006)
Sympatický animáč o tom, jak pýcha předchází pád. Můj syn to zbožňuje, proto musím dát 4 hvězdy :)
Babylon A.D. (2008)
Kde zůstala myšlenka?
Barnabáš a Tobiáš aneb cestovní kancelář Krasohled (1989) (TV film)
Je to slabota, víc snad ani nejde napsat!
Baron Prášil (1961)
Výborný, skvěle zpracovaný scénář, výborná režie. Zeman nezklamal ani tentokrát a předvedl miloše kopeckého v nezapomenutelné roli Barona Prášila. Svůj širák odhazuji v dál.