Recenze (245)
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Ano, Burton je vrcholné kondici se skvělými výkony všech aktérů...
Temné stíny (2012)
Ano, je to úchylné, ale i tak pěkné :D
Gremlini (1984)
Ano, když se nedodržují pravidla, hned je problém... vzpomínka na klasiku z 80. let.
Sanatorium (2009) (divadelní záznam)
Velmi slabé, bez humoru, bez nápadu...
TACHO (2010)
Od té chvíle, co doktor Rudolf Hrušinský řekl, že "máte nádor v hlavě" - nikoli snad v mozku a nedejbože maligní, benigní či cokoli odborného, jsem film nevnímal vůbec... :D A hlavní protagonista Dan Landa hrál dobře naposledy v Černých baronech... Ó jak bylo krásně s Pohotovostí, dr. Hausem či Nemocnící Chicago Hope...
Bastardi (2010)
Jako komedie tragické, jako tragédie komické. Je fajn, že film otevírá problematiku, která je do jisté míry tabuizovaná. Určitě oceňuji i to, jak jsou děti ve filmu vnímány a jak je film syrový. Ale jinak...
Auta (2006)
Sympatický animáč o tom, jak pýcha předchází pád. Můj syn to zbožňuje, proto musím dát 4 hvězdy :)
Draculův švagr (1996) (seriál)
Otřepané motivy, průměrné zpracování, žádné nové nápady. Některé povídky vyloženě slabé (pointa povídky Doktor Damián nedotažena, příšerný herecký výkon Kateřiny Brožové aj.), některé průměrné (pro mě např. Břitva či Vášeň). Co dodat? Snad jen "Lukáš Vaculík mě tahá za culík"... 3*
Mlha (2007)
Opět tu máme jednu z povedených Kingovek, dobrá atmosféra, solidní herecké výkony, slušné vizuální efekty, krutá a excelentní závěrečná pointa. 4 hvězdy.
Kukuřičné děti (1984)
Kingova předloha skvělá, film podpůrměrný. Škoda, že vznikl již v roce 1984, možná by si zasloužil remake, který by naplno využil potenciálu původní předlohy. Opakuje se to samé co u Nočního letce, To nebo Tommyknockers... dvě hvězdy a dost.