Recenze (350)
Bod obnovy (2023)
***1/2
Top Gun: Maverick (2022)
***1/2Řemeslně dobře natočené podle osvědčených šablon, ale jen takový chlapácký kýč.
Irčan (2019)
2,5* - gumová natahovaná nuda, nedokázal jsem dokoukat, což se mi u Scorseseho ještě nikdy nestalo
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Zabijáci trpělivého diváka - dal bych 4 hvězdičky, kdyby to bylo o hodinu kratší. Ale nesoudnost režisérů točících stále častěji filmy nad 2,5 nebo dokonce 3 hodiny mě dlouhodobě štve, takže protestně snižuji na 3 hvězdičky. Aspoň jsem to na rozdíl od Irčana dokázal dokoukat (i když na dvakrát, takže jsem se v druhé půlce už jen těšil na konec).
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
**1/2 Béčková verze Sedmi samurajů/statečných s největším počtem zbytečných zpomalených záběrů, co jsem kdy ve filmu viděl. Plus toporné herectví, nudné souboje, nenápaditá až odfláknutá výprava a masky (nasazením kusu dřeva na hlavu koně z něj mimozemské zvíře neuděláte)
Jsou světla, která nevidíme (2023) (seriál)
***1/2 Škoda toho přepadávání za hranu sladkobolného kýče (hlavně v poslední dílu)
Válka zítřka (2021)
***1/2
Zapomenutá země (2022)
***1/2
Predestination (2014)
***1/2
Brooklyn (2015)
***1/2