Recenze (350)
Bardo, falešná kronika několika pravd (2022)
***1/2
Atlas ptáků (2021)
Banální bakalářská historka v televizním zpracování se zbytečně mudrujícími ptáky
Letuška - Série 2 (2022) (série)
A cenu za seriál s nejotravnějším vyzváněním telefonu získává...
Nenevěra (2018) (seriál)
Nejzajímavější na tomhle seriálu je, jak nezajímavě dokázali tvůrci tohle potenciálně chytlavé téma zpracovat. Vzdávám po dvou pronuděných dílech.
25 km/h (2018)
***1/2
Ztracen v Moldávii (2019) (seriál)
Zatím (?) pětidílná minisérie založená na stereotypizujícím humoru (naivní zhýčkaný Američan versus rázovitý chudý moldavský venkov), kterému ale chybí boratovská břitkost. Lehce pobaví, ale nenadchne.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
***1/2
Vlk (2008)
Na začátku to vypadá na klasický příběh člověk versus příroda, záhy se z toho ale stane nezáměrná parodie na kriminálky, když se kvůli zabití vlka rozjedou policejní manévry, vyšetřování a soudní drama, jako by to byl film o sériovém vrahovi. Několikrát mě to rozesmálo, ale to asi nebyl záměr tvůrců.
Film roku (2021)
***1/2
Irma Vep (2022) (seriál)
Námět zajímavý a lákavý, zpracování nudné a povrchní se strojenými dialogy a šablonovitými postavami. Hodně to celé dře a působí nepřirozeně. Vzdal jsem na začátku třetího dílu.