Recenze (350)
Síla psa (2021)
***1/2
Zahradníci (2021) (seriál)
***1/2
Sedna (2015)
Celkem zbytečný dokument o tom, jak si partička vyplula do Grónska zalyžovat, s nepřirozeně naroubovanou inuitskou mytologií.
Probouzení (2018)
Trailer mě nalákal, ale samotný film zklamal. V krátké stopáži traileru působí použití zpomalených záběrů efektně, ale když tvoří 90 % celého filmu, promění se v nudu. Navíc oproti Barace nebo Reggiově sérii "qatsi" tento film často obrazově i hudebně překračuje hranici kýče a nenabízí nějaké hlubší sdělení, které by přesahovalo pouhý sled více či méně efektních záběrů.
Šarlatán (2020)
***1/2
Poslední dopis od milence (2021)
***1/2
Cesta za smířením (2021)
Zbytečně nechutně krvavé polobéčko, které je zdejšími uživateli nadhodnocené (aktuálně 77 %)
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Vydržel jsem jen dva díly, čekal jsem něco "dospělejšího". Bohužel je to spíš pro náctileté publikum.
Milovaní (2006)
***1/2
Berlin, I Love You (2019)
Suverénně nejslabší z celé série "Cities of Love", vydržel jsem jen do poloviny a místy se musel nad tím amatérismem a ochotnickým herectvím kroutit trapností.