Recenze (1 479)
Jedeme na teambuilding (2023)
Dobrá oddechovka. Je to tak, blbý až je to dobrý film. 60%
Ricky Stanicky (2024)
Tři kamarádi si vymyslí falešného kamaráda aby sváděli na něj všechny průšvyhy. Vcelku vtipná komedie , John Cena táhne celý film. Film pobavil. Za mě 60%
Neviditelné zlo (2024)
Čekal jsem od filmu daleko víc. Skutečně imaginární horor. 50%
Hrozba smrti (2024)
Původní road house si myslím že, je daleko lepší. Tenhle film není špatný, uteklo to . Gyllenhaal v pohodě. Za mě 60%
Road House 2 (2006)
Bitky celkem slušně natočené,jinak film nic moc.Horší než první díl.Za mě 50%
Road House (1989)
Tak ,tenhle akčnák na konci 80.let se vážně povedl.Má to sice pomalý příběh ale, zároven je film dobře natočený.70%
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Animák jsem neviděl. Z filmu si už moc nepamatuji. Ale, seriál se netflixu opravdu povedl. Skvělá podívaná, vůbec nenudí. Tady se asi dost investovalo o proti filmu. Už se těším na další sérii. 80%
Gentlemani (2024) (seriál)
Tak , tenhle seriál se Režisérovi povedl. Seriál je zabavný, skvělý od samotného začátku až po samý konec. Naprostá pecka , netflix zase nezklamal.85%
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Dobré zobrazení letců100. bombardované letky.Zahrané dobře, děj pěkný,atosféra perfektní.Nějaké díly špičkové.Ale ,jsem toho názoru že, na Bratrstvo neohrožených to má sakra daleko. 80 %
Jeden život (2023)
Tak,tohle se opravdu povedlo.Pěkně natočený film s Hopkinsnem.Je to lidské a zároven dojemný snímek.Helen Bonham Carter dobrá .88%