Recenze (626)
Kdopak to mluví 3 (1993)
Mne prave tento podla hodnotenia najhorsi diel prirastol k srdcu najviac . Pacilo sa mi ze film sa odohrava aj na vianoce , ktore do filmu pekne padnu a ze sa rodinka rozsirila o vtipne duo domacich maznacikov
Kdopak to mluví (1989)
Jedna z najlepsich klasickych rodinnych komedii
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Jedine co mi na tom filme vadilo , bola uvodna scena odohravajuca sa niekde v Japonsku . Bola moc prepisknuta aj na dany zaner a pripadala mi aj uplne zbytocna . No potom pre mna zacalo pokracovanie , ktore nebolo o nic horsie ako prvy diel
Trestná lavice (2005)
Jednoznacne jeden z najlepsich filmov co kedy Sandler natocil . Velmi prijemne prekvapenie , ktore sa fakt podarilo a v ktorom nechyba tucet zaujimavych postav . Bavilo ma to od zaciatku do konca , ja som tam nenasiel hluche miesto a aj po viacerych zhliadnutiach to pobavilo rovnako
Pohádky na dobrou noc (2008)
Musim sa priznat ze kym som to nepozrel az tak ma to moc nazaujimalo a do konca som to mal doma asi pol roka kym som to zhliadol . Unaveny po robote som chcel pozret nieco take , ked pri tom nahodou zaspim , tak sa nic nedeje a nasiel som prave toto . No a vydrzal som do konca , je to podla mna velmi prijemna oddychova rodinna komedia a typ filmu ktore mam ja velmi rad . Velmi velka spokojnost
Návrat do budoucnosti (1985)
Cela trilogia je jednoducho dokonala a najlepsim pocinom Zemeckisa . Malo kedy sa da povedat , ze vsetky diely z nejakej sagy su fakt rovnako vyvazene a perfektne , no tuto to fakt plati
Casino (1995)
Spicka zanru
Nelítostný souboj (1995)
Heat je film z doby ked sa este tocili take kvalitne filmy , ktore sa daju x krat dokola pozerat bez toho aby zacali nudit a Heat je jeden z nich
Kmotr II (1974)
Rovnako skvele ako prvy diel , ktory nas zavedie k pociatkom DONA CORLEONA
Kmotr (1972)
Perfektny mafiansky film so skvelym Marlonom Brandom ako Donom Corleonom