Recenze (626)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Jednoznacne jedno z najrealnejsieho zobrazenia vojnoveho filmu . Skvela vec
Casanova (2005)
Jednoznacne najprijemnejsie a aj najzabavnejsie spracovanie Casanovu ake kedy vzniklo .
Red (2010)
Filmova lahodka , ktora sa urcite neda povazovat za nejaku beznu akcnu komediu akych je kopec . Neskutocne sympaticke postavy a kazda z nich je uplne inak vynimocna . Willis konecne ukazal ze je este stale ten skvely tvrdak , ktory dokaze mladsim kolegom nadherne nakopat riť a prvu polovicu filmu mu velmi pekne sekundovala M.L.Parker , Malkovich jednoznacne najdokonalejsi psychopat - a fakt sa neho pozeralo viac nez dobre , H.Mirren ako byvala agentka , ktorej to fakt pristalo a nakoniec Freeman a jeho slabost na opatrovatelky . Velmi dobre sa na to pozeralo a urcite sa k tomu coskoro vratim
Čarodějův učeň (2010)
Skvela zabava , ktora nenudila ani chvilu ci uz akciou alebo paradnymi hlaskami
Čas po čase (1979)
Tento zaujimavy film o Jackovi Rozparovacovi som videl este ako maly a uz vtedy sa mi zapacil svojim spracovanim . Preniest Rippera v case bol velmi originalny napad a aj po rokoch sa na to stale dobre pozera
Můj bratranec Vinny (1992)
Jeden z naj Pesciho filmov celkovo . Hodnotenie - 95%
To byl zítra flám (2010)
Velmi potesil navrat k 80tym rokom , ktore vo filmoch velmi oblubujem . Jedna sa o zaujimavy namet o cestovani v case , premeny hlavnych hrdinov boli idealne komicke a osobne mi tento film aj ked v nom miestami pouzili fekalny humor - neprisiel vobec ako trapna vec . Skvela komedia , pri ktorej som si na konci prial aby este pokracovala dalej aspon chvilu . Hodnotenie - 100%
Piraňa 3D (2010)
Musim priznat ze mam rad zvieracie horory a na tento som sa velmi tesil a mal od neho velmi velke ocakavania . Vela krat je to chyba , lebo sa nenaplnia a fakt ojedinele sa stava ze moje ocakavania su prekonane . Aja ich prekonal . Taky dokonaly skvost a masaker v danom zanry este nevideny , cierny humor perfekny . Dokonca aj momenty bez zabijania su maximalne napinave ze nikdy neviete co bude . Vzdy som si prial nieco podobne vidiet . Prvy film v tomto roku , co naplnil a ako som uz pisal predcil ocakavania . Dakujem . Hodnotenie - jednoznacne 100%
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nikdy by som nepovedal , ze herci ktory sa pomali ztahuju z platna , tak dokazu natocit nieco tak naslapane , maximalne brutalne a realisticke . Stallone to jednoznacne dokazal . Hodnotenie - 100%
Rocky Balboa (2006)
Hodnotenie - 90%