Recenze (626)
Pohřben zaživa (2010)
Reynolds sa tentokrat nemusel vo filme nabehat , ohanat sa roznymi zbranami , ale tak dokonale emocie dostat zo seba sa len tak nevidi . Ten pocit sialenstva a beznadeje zahral viac nez vyborne . Co sa tyka filmu , tak ten je dost napinavy az miestami extremne husty , no a Reynoldsova postava zazivala maximalne peklo . Neviem teraz na rychlo ci vo mne nejaky film vyvolal taky stiesneny pocit ako prave tento .
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Co sa tyka 3D , tak po pravde nic moc . Co sa tyka filmu samotneho , tak som uvazoval nad hodnotenim niekde medzi 2* a 3* , no po slusne zvladnutom finale som sa na koniec predsa len priklonil k 3* . Aj ked sa treti diel odohrava pomerne v pocetnych a zaujimavych lokaciach , tak aj napriek tomu sa defakto nieje velmi naco pozerat . Dejova linia je pomerne velmi jednoducha a film neprinasa nic nove , co by stalo za to . Vizualna stranka bola zvladnuta dobre . Zo vsetkych dielov je prave treti najkratsi , ale po pravde by este mierne prestrihanie - skratenie filmu len prospelo . V zhrnuti je to taka jednohubka na volny vecer straveny doma pri tv . PS: navsteva kina je zbytocna
Živí mrtví (2010) (seriál)
Maximalne prekvapenie . Pilotny diel to pekne rozohral a musim uznat ze ani s pribudajucimi dielmi Walking Dead vobec neslabne . Kazdy diel zapadol ako mal a ani na chvilu nenudil . Celkovo ma cely serial idealnu postapokalypticku atmosferu znicenych miest , ktora tomu dava ten spravny smrnc . No a co sa tyka zombiekov a gore efektov , tak nieze na serial vyborne , ale dokonca plno zombie filmov by si mohlo zobrat priklad . Jedna sa o velmi kvalitne spracovanie , ktore ako nerobi hambu sebe , tak ani celemu zombie zanru
Šílená jízda (1997)
Dacascos : Zastrel nas Medison , nez umreme nudou :-)
13 (2010)
Rusky original z roku 2005 som nevidel a asi ani nebudem . Jedna sa o velmi dobry film so zaujimavymi postavami , ktory je este aj napinavy v kazdej jednej minute . Film ma velmi silnu (pochmurnu) atmosferu a dokaze drzat divaka cely cas v napäti . Pre mna velmi velke prekvapenie s este prekvapivejsim zaverom
Let's Dance 3D (2010)
Je to niekde medzi prvym a druhym dielom . Od jednotky urcite lepsie a od dvojky o kusok slabsie . Na jedno pozretie celkom v pohode .
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Samozrejme ze sa jedna o peknu blbost , ale zabavnu . V ramci produkcie spolocnosti Asylum sa jedna prave o ten lepsi vytvor a hlavne bol dopozeratelny . PS: kde inde by divak mohol vidiet ako zralok zozerie lietadlo letiace s pasaziermi medzi oblakmi ? :-)
Sex ve městě 2 (2010)
Mozno ze prvy diel bol o kusok lepsi , ale aj napriek tomu to bola vyvazena zabava a vobec som sa pri tom nenudil . Bola to taka pohodova odreagovacka
Sex ve městě (2008)
Jedna sa velmi pohodovy a prijemny film na volny vecer , ktor mna osobne prekvapil
Jeskyně (2005)
Kazdopadne som uz videl ovela vacsie blbosti a na toto sa dalo pozerat . Na jedno zhliadnutie uplna pohodicka