Recenze (626)
Poslední noc (2009)
Kazdopadne som uz videl ovela horsie filmy . Dalo sa na to pozerat a zabijanie nebolo vobec amatersky zobrazovane . Jedine co mi na tom viac nesedelo , bola prave Seagalova jednotka zabijakov , ktory dostali Matrixovsky trapne vyzerajuci feeling , ktory sa do akoze post-apokalyptickeho sveta vobec nehodi + zabery nastupu na scenu Seagalovej jednotky boli viac nez trapne . No a o tych ich dolezitych vyrazoch ani radsej nebudem hovorit . Nemocnicne prostredie bolo zase zobrazene az dost dobre a aspon casti filmu dodalo tu spravnu atmosferu a aspon trochu to vyvazilo zly dojem z ostatneho . Hodnotene s prizmurenym okom a hlavne väcsou toleranciou
Zákon ulice (2007)
Jednoznacne najlepsia Seagalovka za posledne roky
Zrcadla 2 (2010)
Na jedno zhlianutie ok , no neprinasa to nic nove a este ktomu to ma dost jednoduchy dej , bez akehokolvek zaujimaveho napadu .
Robot Chicken (2005) (seriál)
V kazdom jednom diely sa nasli skvele scenky ale zaroven aj dost trapne . V celku sa jedna o zaujimavy , ale len priemerny serial
Alfa a Omega (2010)
Moje ocakavania sa naplnili . Cele ma to nejako neoslovilo a nebavilo ma to
Saw 3D (2010)
Pre mna osobne to je sice najslabsi diel serie ale stale sa na to celkom dobre pozeralo
Krev za krev (1984)
Slaba , nic nove neprinasajuca a hlavne napodobnujuca vyvrazdovacka starych kultov .
The Search for Santa Paws (2010)
Velmi pekna vianocna Disneyovka , ktora ma velmi potesila a pobavila .
L. A. - Přísně tajné (1997)
Niet co dodat !
Král síly: Příběh Rickyho (1991)
Brutal masaker a cierny humor aky sa len tak nevidi