Recenze (626)
Gulliverovy cesty (2010)
Velmi slusna oddychovka
TRON: Legacy 3D (2010)
Vynikajuci vizualny kino zazitok v 3D . Nie je to 100% film , ale aj napriek tomu je strhujuci , s perfektnou hudbou a nevidanym vizualom
127 hodin (2010)
Vela nechybalo a dal by som plnu . Vo filme je velmi dobre vykreslena beznadej hlavneho hrdinu , ktory kazdou ubiehajucou minutou vyzera horsie a horsie . Aby sme to aj hlavnemu hrdinovi uverili , ze je v poriadnom probleme , tak za to moze samozrejme skvele hrajuci J.Franco . Velmi dobre zvladnuta vec
Něco nového (2006)
Romanticka komedia ? V ziadnom pripade ! Nuda ? A este aka .
Cizinec (2010)
Za cely rok som videl v kine vela dobrych filmov , ktore fakt stali za to . No lepsie zakoncenia roku v kine som si ani nemohol priat . Turista je jednoducho vynikajuca lahodka , ktora ma styl a sarm a nechyba v nom absolutne nic . Perfektna hudba , flirtovanie medzi Deppom a Julie - tazko by asi nasli lepsiu dvojicu . Trosku sa cudujem , ze preco medzi zanrami nieje komedia - humorne sceny dokazu viac nez pobavit . Akcie tu sice vela nebolo , no ani trochu mi tu nechybala . Vsetkeho tu bolo tak akurat , a vyvazenejsi film som tento rok nevidel . Nenudilo ma to jedinu sekundu a straveny cas pri filme bol viac nez prijemny . Z kina som odisiel maximalne spokojny
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Jeden s tych filmov , kde som rozhodne fandil zaporakovi Jonesovi
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Velmi dobry zaciatok konca . Film ma velmi zaujimavy vizual a taku perfektne pochmurnu atmosferu , ktora je miestami odlahcena vtipnymi scenami . Osobne , nemam co vytknut . Velka spokojnost z mojej strany a verim , ze finale bude velkolepe
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Prvy diel , bol klasicky dobry a zabavny ako ine kultove ceske komedie . No tato nudna blbost , ktora s komediou nema nic spolocne , robi hambu prvemu dielu . Na komedii , pri ktorej ma nerozosmialo vobec nic , urcite nebude nieco v poriadku . Ako drama , by to fungovalo viac . Obrovsky trapas
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Jednotku som vzdy bral len ako priemernu rozpravku na jedno pozretie , no dvojka ju o dost prekonala a perfektne som sa u nej bavil .
Láska s rizikem (2003)
Toto hodnotenie mi pripada az extremne nizke . Podla mna sa vobec nejedna o zly film . Viem , ze som sa u toho velmi bavil a po zhliadnuti som vobec nechapal ako mohol az tak prepadnut . Jedna sa o velmi zabavnu oddychovku a v ziadnom pripade sa nejedna o odpad