Recenze (440)
Pohanský rituál (2009)
Kravina, ani nevim za co tomu dávám 1 hvězdičku. Možná, proto že jsem to vydržel dokoukat do konce.
Smrtící parazit (2009)
Jo tenhle thriller/horror má něco do sebe. Plný napětí a musel jsem ho zkouknout hned dvakrát. Role Vala Kilmera je o ničem to tu roli mohli dát radši někomu neznámému aby se trochu zviditelnil. Škoda jen že Martha MacIsaac není vidět celá v záběru při tom jak jí obhlíží jestli nemá na sobě nějakou tu potvůrku :-)
Projekt A (1983)
Starý dobrý Jackie Chan, kupa mlátiček a kupa srandy.
Méďa Béďa (2010)
Méďa Béďa byl dobrý, ale to je tak vše. Spojení animace s reálem se mi nelíbilo a děj byl celkově nic moc.
Bastardi (2010)
Většinu věcí ve filmu přímo nesnášim (Rytmus, nepřizpůsobivý smradi, mluva dnešních teenagerů, absolutní nezájem ke všemu). Jedna hvězdička je za nápad něco takového natočit ať lidí vidí jak to v takových zařízeních chodí páč je to 100% pravda...
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Moc pěkný a napínavý film, i kdž Holmes není klasický 40cátník s typickou čepicí a jeho pověstnou lulkou.
Blow Me Down! (1933)
Starej dobrej Pepek námořník i když kvalita je trocha horší, ale co by jsme na tu dobu nechtěli, že? :-)
Caicedo (with Pole) (1894)
Nedostal mě ani tak snímek jako výkon artisty. Neskutečné...
Smrt pedofila (2003) (TV film)
Mile mě tenhle televizní film překvapil. Zajimavé rozuzlení, prostředí vězení a jak se tam asi pedofilé mají.
Sedm statečných (1960)
Western všech westernů a i když je to americká kopie Sedmi samurajů, tak jde o zdařilí snímek se skvělými herci jako Brynner, McQueen a Bronson.