Recenze (440)
Po čem ženy touží (2000)
Námět je o ničem, celé to zachraňují herecké výkony Gibsona a Huntové. Taková víkendová komedie na zkouknutí a zapomenutí....
Polednice (2016)
Dobře natočené, atmosféra taky fajn až jsem se divil na české poměry........ale ten konec to zabil. Kdyby jí uškrtila tak to mohlo být mnohem lepší. Takové happyendy bych čekal v nějakém holywůdské kravině. Zde mi to moc nesedělo.Škoda.
Padesát odstínů černé (2016)
Do kina jsem se šel bavit. Oproti hnusu s názvem Padesáti odstínům šedi, které mě nudil a nic neřekl, jsem se u Padesáti odstínů černé nasmál jak za poslední dobu nikdy. Nečekal jsem žádné humor, který by pak intelektuálové rozebírali do posledního písmene a nad šálkem hnusného čaje, honili svá ega o průměrné parodii, za kterou vyhodili své určitě těžce vydělané love, ale prostě jednoduchou oddechovou prču na posilnění bránice. To se povedlo a já s bolavou bránici v klidu odcházel domů.
Insidious 3: Počátek (2015)
Do 3/4 filmu to byla obstojná duchařina, na kterou se dalo i dívat. Ale co na scénu nastoupili "Krotitelé duchů" to šlo dost dolů. A jedna z posledních scén vystřižená jak z Harryho Pottera tomu dala korunu.
Zlatá mládež (2015) (pořad)
No tak to je zase pecka tohle. Byl jsem jen zvědavé co to bude zač a musim přiznat, že na další díl se už fakt koukat nebudu. Učinkující - jedna přiblblá bárbína, poslanecké synáček, buzerant co by potřeboval přeběhnout po jeho hnusným "fejsu", aby jsme byli trocha korektní tak tam nesmí chybět jedna míšenka a konečně Jiří, které mi připadal jediné trocha vpoho. Žrát stejky to je něco, ale vidět to co tomu předchází, už ne. Fakt zlatá mládež...příště si radši pustim Zlatou mládež od Telexu. PS: viděl jsem i díl č.2 a rozhodně hodnocení měnit nebudu.
MasterChef Česko - Série 1 (2015) (série)
Jediné na tomhle pořadu mě baví to jídlo a fantazie soutěžících. Porotci só na vyliskání.....pohledy, kecy a povýšenost....atributy co přímo nesnáším. Kdyby alespoň byli trocha vtipní jak Zdenda....tohle je z tohoto pohledu příšerné a kolikrát až nesnesitelné. Zajímalo by mě, zda někdo s této trojice je dobré mimo svůj obor. Moc bych na to sice nesázel, ale zatlouct skobu na obraz by dělal asi všem třem kuchtíkům problémy.
Labyrint (2015) (seriál)
Po dvou dílech zatím překvapivě dobré české krimi. Dobří herci, zajímavá zápletka a zatím nevím co mě bude čekat v dalších dílech což je dobré. Uvidíme dál.
Válka skladů (2010) (pořad)
Rád se na to dívám, né proto že by mě to nějak extra bavilo, ale ze zvědavosti co je vše možné nalézt ve staréch kójích. A že se tam občas najdou fakt dobré a drahé skvosty.
Chvění (1990)
Parádní horror/komedie. Hodně tomu dal skvělé herecké výkon Kevina Bacona. Na tu dobu parádní béčko, já se bavil a včil se du mrknout hned na dvojku.
Brněnská rebelie 1986 - 1987 (2009)
Škoda tak krátké stopáže, myslim že na Brno se teho dalo vymyslet mnohem víc, ale i tak díky za to.