Recenze (106)
Agatha Christie's Poirot - Dvojitá stopa (1991) (epizoda)
Pro mě asi nejkrásnější díl. Žádná vražda, jen loupež, ale hlavně Hercule a romantika. Jemná, distinguovaná, silná.
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
Mám moc rád tento seriál. Nedávno jsem začal číst i nějaké předlohy. Dnes poprvé jsem to udělal tak, že jsem dočetl knihu a hned si pustil film pro porovnání. Ale musím říct, že jsem poměrně zklamaný. Zjednodušení děje se vyhnout nedá, ale s dějem samotným dost zamíchali (doba kdy Poirot vstoupí do událostí a druhá mrtvá osoba).
Ame agaru (1999)
Dle scénáře A. Kurosawy, jemuž je tento snímek věnován. Téměř obyčejný příběh téměř obyčejného samuraje jehož největší předností je veliký lidský charakter.
Anastázie (2003) (seriál)
Maxilmální hodnocení za nádhernou hlavní herečku, kterou jsem viděl asi ve třech dílech (-:
Arahan jangpung daejakjeon (2004)
Parádní efektní akční film s chutným kořením humoru. Vzkaz distribučním společnostem: Přestante k nám valit jak na běžícím páse ty americkém sr..čky a vybírejte i jinde, skutečně JE z čeho!
Atenšon purízu (2006) (seriál)
Za mě jasných pět! A důvodů je několik: upraveným ženám v uniformách to prostě sluší, zábava, práce s emocemi diváka, radost vidět někoho kdo ví co chce a maká na tom, souradost z jejich úspěchu, rozpustilá Yoko Misaki, kawaii Wakamura Yayoi, vznešená a elegantní Tamaki Mikami. Jediný, kdo mi byl protivný celou dobu seriálu byl Shota (nevím no, třeba se jen snažil vypadat cool). Ale abych končil v dobrém - prostě úžasný seriál :-)
Avatar (2009)
Já jsem stejně fandil té straně se střelnými zbraněmi, helikopterami a mechy :-)
Bába z ledu (2017)
Samotný se divím, že dávám pět hvězd, nebyla to nějaká bomba, nebo něco co člověk nemůže dostat z hlavy. Spíše takový lidský film ze života, jak chodí, může chodit a jak se to může změnit. Nebyla potřeba obří výprava, digitální efekty, šílené dějové zvraty a přesto mě tento film naplnil. Proto tedy plný počet. Díky za film.
Bamboo Blade (2007) (seriál)
Velice příjemný anime seriál. Legrace, napětí s mírou, "násilí" jen ve sportovní míře. Půvabná oddechovka, která potěší. Ke konci se děj stupňuje a některé postavy svedou doposud nejdůležitější bitvu svého života. Ale na postavu Tamy-chan, Dan-kuna a Miya Miya nezapomenete (-:
Bosonohý kluk (1993)
Poměrně překvapení z vod starších kung-fu filmů. Děj, sice nepříliš originální, ale nepůsobí jen jako výplň mezi bitkami, kterých zase není tak mnoho. Charismatická Maggie Cheung, "Li Mu Baiovský" Lung Ti a sympatický Aaron Kwok jsou silnou trojkou celého filmu. Jak napsala ladynka - hravá wuxia tragédie. Stála za zkouknutí!