Oblíbené filmy (10)
Prolomit vlny (1996)
Stíhači, na start! (1976)
Velká žranice (1973)
Jako nikdy (2013)
jsem zbabělec , protože tohle bych se nikdy natočit neodvážil.Neodvážil bych se o tom ani psát.Tento film není jen o strachu ze smrti ale také o štěstí neumírat sám.O smíření a rozloučení ,o věcech , které byly pro naše předky tak samodz řejmé Odsunutá smrt kamsi do bílé sterilní nemocnice charakterizuje dnešní svět.A je na místě otázka , budeme my , až příjde naše chvíle , připraveni a smířeni ? A nebudeme sami ?
Zoufalci (2009)
Meruňkový ostrov (2011)
takových příběhů přináší život tisíce a každý se nějakého takového dotknul na své pouti .dal bych tři hvězdy , ale viděl jsem nahou Sidi Tobias kterou jako zpěvačku miluji a proto v rámci své úchylné duše dávám čtyři
Klimt (2006)
Ida (2013)
Studená válka (2018)
Čarodějnice (2015)
tak to bylo kuulva dobrý . kde to bylo schované že to vidím až po pěti letech.