Recenze (494)
Banshee (2013) (seriál)
Banshee je určite seriál z mojej TOP 5, a po jeho skončení uvažujem o najvyššom stupienku. Jednoducho geniálny, nezabudnuteľný a luxusný! Kto náhodou ešte váha nad pozretím seriálu - veľmi odporúčam a kľudne mi môže potom dodatočne poďakovať :)
Nic nás nerozdělí (2012)
V rámci žánru katastrofický ide o to najlepšie, čo sa za posledné roky natočilo, čiže s hodnotením neváham ani na sekundu.
Procitnutí (2012) (seriál)
Zatiaľ sa mi nestalo, aby som bol rád, že sa skončil pomerne vysoko hodnotený seriál už po prvej sérii. Totižto Awake vo svojej podstate a príbehu už nemal divákovi viac čo ponúknuť. Samostatne detektívne ladené časti v strede série sa nedali aj naďalej riešiť nastolenou cestou, preto bolo pre seriál lepšie uchýliť sa k finále a k svojej podstate - čiže k vyriešeniu Michaelových dvoch svetov v posledných častiach. Inak označujem Awake za seriál Jari 2012.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Po tejto časti sa stali Prcičky definitívne kultom!
Válečný kůň (2011)
Nepochybujem, že takmer každý z vás by to natočil lepšie ako nejaký Spielberg, tak preto dávam 5 hviezd.
Tintinova dobrodružství (2011)
Zábavnejšie a hravejšie, seriálového Tintina to v pohode schová do vrecka (a tým nemyslím len technickú stránku). Opäť nechápem niektorých frflošov, ktorý by asi takýto animák najlepšie zvládli sami. Ja s takouto kvalitnou inováciou starších diel problém nemám.
Ocelová pěst (2011)
Zábavné, úprimné, hravé, trikovo brilantné, herecky famózne, a na rozdiel od Transformerov aj s veľkou dávkou emócií. Jednoznačné miesto v TOP10 za rok 2011.
Warrior (2011)
Film roka 2011 asi nie, no v TOP10 sa nachádza určite. Snáď až na scenár nemám čo vytknúť. Zbytok excelentný.
Sirens (2011) (seriál)
Briti opäť nesklamali! Najmä obsadenie, postavy, ich typický humor a pohľad na vec sa postarajú o zábavu za každých okolností. Už sa neviem dočkať ďalšej série.
Captain America: První Avenger (2011)
Som viac než spokojný a nemám čo dodať! Hádam len, že už sa neviem dočkať The Avengers :)