Recenze (242)
Bobule (2008)
tenhle film si doma vždycky jednou za čas rádi pustíme. Mám kamaráda, který na to kouká skoro pořád :-D
2Bobule (2009)
asi to bude tím, že jsme doma moraváci, ale nám se oba filmy moc líbí a v kině jsme se hodně nasmáli. Teď už se nemůžem dočkat, až výjde dvojka na dvd. Ve srovnání s ostatními českými filmy posledních let je to rozhodně jeden z těch lepších
Pomáda (1978)
Zatím se mi to neomrzelo :-)
Nebe a Vincek (2008) (TV film)
chvílema mi to připadalo jak horší verze Anděla Páně
Papírové panenky (1984) (seriál)
mám dojem, že to snad ani televize neodvysílala celé, ale jen pár dílů, ale vypadalo to nadějně.
Červený Bedrník - Nuda (2000) (epizoda)
Neodolatelnou krásku si rozhodně představuji jinak jako autoři tohoto dílu. A chybí mi řada postav z předchozích částí.
Malá mořská víla (1992) (seriál)
také mě tento seriál v dětství moc nebral. Teď je Ariel nejoblíbenější postavou mojí dcery a já zatím marně doufám, že ho začnou vysílat, protože seriál by se jí líbil daleko víc než film, ve kterém jí vadí, že to svatbou končí :-D
Jana Eyrová (1943)
pro mě byl zatím nejúžasnější pan Rochester T. Dalton nebo J. Kačer ;-)
S tvojí dcerou ne (1997) (divadelní záznam)
Jedna z mých nejzamilovanějších divadelních her. Česťa samozřejmě vede, je vidět, že si to psal na tělo :-D
Podivná nevěsta (1987) (TV film)
Velmi známá televizní pohádka hlavně díky "profláklé" Serpencii v podání Mahuleny Bočanové a známých písniček :-) Bohužel, v TV vysílaná naposled někdy v roce 2002 :-(