Recenze (2 779)
Ve vysoké trávě (2019)
Tak toto nesadne kadekomu, ale svoje publikum si to nájde...teda ak vás neiritujú časové slučky a snímku stačí mať lacnejšiu výpravu....
Skleněný (2019)
Čistá pocitovka, niekomu to sadne, niekomu vôbec. Ten čo čaká akciu bude sklamaný, ale kruh sa uzavrel. A môže sa písať nový...
Straight Outta Compton (2015)
Aj vďaka tomuto, legendy nikdy nezomrú a zostanú legendami.
Plážový povaleč (2019)
Nepretržité alkoholické a drogové orgie a nič viac....na to ja nie som. Ale Matthew to zahral excelentne.
Wildlife (2018)
Celý snímok, i keď takpovediac smutný a plynúci pozvoľne má svoje čaro a úžasne hrajúcu Carey. V poslednej dvadsať minutovke, akoby to čaro však vyprchalo a ostala len akási náplasť po zahojenej rane.
Sima Martausová & For You - Nenahraditeľná (2018) (hudební videoklip)
Neskutočne nádherné a podarené...
Godzilla II Král monster (2019)
Príbeh odfláknutý, a to až tak neskutočne, že má divák pocit že sleduje zlepenec niečoho čo nedáva ani zmysel. */**
Rodiče na tahu (2019)
Uff veľmi nevydarené, trpel som neskutočne.
Ženy v běhu (2019)
Úúúúúúúžasná komédia s množstvom vtipu. Naozaj málokedy som sa pri filme tak dobre pobavil, trafilo to presne na moju strunu. A pritom to bolo tak jednoducho obyčajné a neobyčajne svieže. Videné v kine.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Hobbs a Shaw a kopec srandy (občas trošku silenej), a v závese s Hattie, ktorá to skvele oživila a dúfam, že ju uvidím aj v ďalšej časti. Akcia ako na hojdačke: niekedy efektná, inokedy iba priemerná ale mnohokrát totálne nereálna (tak ako je to už bežným zvykom vo filmoch s Dwaynom Johnsonom), čo mi trošku vadilo. Tak ako som sa nestotožnil ani s hi-tech motorkou, ktorá mi prišla neskutočne gýčová. Ale inak celkom dobré komediálne akčné povyrazenie. Videné v kine v pôvodnom znení s titulkami.