Recenze (2 779)
Království zvěrstev (2010)
Pomalé, ale nechutne trpké.
Damned by Dawn (2009)
Obrovský moj omyl.....Mal som sa tomuto vyhnúť......Nespravte tú istú chybu.....
Touha po pomstě (2010)
Nedá mi a musím tento snímok porovnávať s iným nedávno videním. A ako vítaz z neho vychádza práve s Tortured porovnávaný 7 days. Prečo? Je rozhodne reálnejší, má väčšiu dynamiku a lepšie vykresľuje postavy....Vlastne Tortured ma zaujal len svojou pointou, ktorú som vlastne ani nečakal. Asi som už náročnejší a nejaké to ledabolo mučenie mi nestačí.....
Jako kočky a psi: Pomsta prohnané Kitty (2010)
Až na niektoré scénky ma celý film absolutne minul a ja po jeho skončení som bol rád, že ho mám úspešne za sebou.....sorry kočky a psi....sorry Kitty...
Nebesa smrti (2010)
Uff....ono to nieje svojou podstatou až taká tragédia, ale spôsob ako je to divákovi podávané, vyvolávalo vo mne zmiešané pocity. A to už nehovorím o hereckých výkonoch, ktoré boli miestami riadne prehrávané. A vlastne ono to celé bolo také, také zvláštne...len neviem či práve v pozitívnom zmysle....radšej ani hviezdičkami nehodnotím....
3 Idiots (2009)
Film je jasným znakom toho, že Indická filmografia je na vzostupe a začína si nachádzať svoje miesto i v Európe. Toto príjemné dielko má vlastne len jeden závažný zádrhel - svoju dlžku....Pretože vydržať pozerať takmer troj-hodinový film je dosť ťažké, ak sa jedná aj o film plný akcie nieto pri filme ľahko komediálnom.....A teda nebyť prehnanej dĺžky filmu, uvažoval by som možno i o 4*, takto dávam o jednu menej. Ale inač milé indické filmové prekvapenie....
Díra (2009)
Prekvapivo svižné dielko, ktorého pointa nie je síce nijak zvlášť originálna, ale nebráni to pôžitku z filmu.....
Night of the Demons (2009)
Nemohol som sa zbaviť pocitu, že všetko čo mi je mne ako divákovi servírované je priblblé. Vlastne už zajtra ani nebudem vedieť o existencii tohoto no budiš, hororu. */**
Antikrist (2009)
Niekoľkokrát som bol šokovaný, mnohokrát prekvapený a často metaforami okúzlený.....Nehorázne obrovské prekvapenie pre mňa, pretože svojou podstatou je to pohľad do duší ludí....( P.S.: úvodná sekvencia, ala pochod chlapčeka bytom bola pre mňa diváka filmovým skvostom.....)
Zrcadla 2 (2010)
Na jednotku sa to nechytalo, možno aj preto, že chýbala nová inšpirácia a mnohé zostalo podobné ( ak nie z Mirrors, tak z filmov iných-podobných).