Recenze (44)
Avatar: The Way of Water (2022)
Obrázky nádherný. Dějově podivné. Nemám rád recyklaci záporáků.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Podané srozumitelně a s nadějí. Měli by to pouštět všem politikům bez výjimky před spaním.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Zkouknout, zapomenout...
Hercules (2014)
Ale spíš 3,5 😉
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Asi 3,5 hvězdičky. Úžasná animace, dobrá frekvence vtipů, fádní příběh a otravné muzikálové vložky.
300: Vzestup říše (2014)
Zvláštní jak málo dělí skvělou Bitvu u Thermopyl od nepovedeného vzestupu říše...
Vetřelec: Covenant (2017)
Kde není scénář, ani alien nebere...
Afrika (2013) (seriál)
Už po prvním díle musím říct, že je to asi nejlepší dokument o přírodě, co jsem viděl...
Elysium (2013)
Nepochopím, jak může mít tak dobře natočený film, tak ubohý scénář. Člověk se v kině baví a místy se chytá za hlavu...
Počátek (2010)
Rozhodně zajímavé, ale asi jsem čekal něco víc. Děj jede podle nastaveného schématu, bez odboček, žádný zásadnější zvrat se nekoná. V kině by to byl možná větší zážitek...