Recenze (33)
F1: Touha po vítězství - Série 4 (2022) (série)
Hezky zpracováno, ale celé to zkazil poslední závod a přístup Masiho. Bohužel nefér výhra zkazí celý požitek...
Srdcerváči (2022) (seriál)
Netflix a jejich umělé tlačení LGBTQ káry jede dál. Mám několik gay kamarádů a i jim na Netflixu vadí, že snad není seriál, kde by toto nebylo nějakým způsobem napasováno (Elite, Sex education, Bridgerton - kde to v knihách není etc.).
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Do 6. epizody 4,5*, ale po příchodu VIP, kteří se chovají naprosto stupidně a absolutně jim nelze věřit jejich herecký výkon, nelogická 5. hra (myslel jsem, že všichni mají mít stejné šance, což u 5. hry jasně neplatilo), tak hodnocení padá na 2,5 - 3*. Ještě mi zbývají 2 díly, takže dojde ještě k možné revizi.
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Obdivuhodný, ale bohužel ze sportovního hlediska hodně snížený výkon použitím expedičního místo alpského stylu a využitím kyslíku.
Učitelka (2016)
Komunista @Marigold asi nedokáže pohlédnout do zrcadla doby. Skvělé zpracování tehdejší doby a lidí, kteří se takto mohli chovat.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Divím se, že z verbala nevypadlo opět nějaké kanální moudro při jeho hodnocení. Každopádně seriál je trochu "goofy", ale taky upozorňuje na spoustu problémů ve zdravotnictví nejen v USA. Humor a herecké výkony jsou super a nemůžu hodnotit jinak než 5*.
Premiér (2019) (seriál)
Myslel jsem, že se u toho alespoň zasměju, ale tohle je tak tragický, že to nejde brát ani jako parodii...
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Nejhorší série zatím. Spousta nelogičností - do tajné "americké" základny se Hopper dostal, ale po chvíli ho chytili. Do TOP secret ruské základny se dostane banda dětí a v klidu si odejdou. Mind flayer by asi tak 10x mohl zabít spoustu lidí z party, ale místo toho na ně "řve", aby někdo mohl včasně zasáhnout. Hned při 1. známce něčeho zvláštního volám armádu a nesnažím se to řešit sám atd. První 2 série pecka a najednou přichází obrovské zklamání. Pokud 4. série bude pokračovat v trendu, tak ani nebudu dále sledovat...
Bitva o Černobyl (2006)
Co k tomu dodat. V rámci možností bylo popsáno nepopsatelné. Ani se mi nechce myslet na to, jak by vypadal dokument, kdyby byly dostupné všechny materiály, které SSSR reálně nashromáždilo...konec konců to akademika Legasova dohnalo k sebevraždě.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Nevěděl jsem, jestli chce Žito víc princeznu, nebo Neklana. Herecké výkony strašné, scénář jako slohová práce 8 letého dítěte a hudební vložky jak z tvotby Olivie Žižkové. Nevidět tuto pohádku by bylo Z pekla štěstí!